💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Відомий геймер, якого звинуватили у шахрайстві, зміг повернути своє ім'я у книгу рекордів. Це зайняло у нього 6 років

Майже шість років рекорд Біллі Мітчелла у грі Donkey Kong викреслили з бази даних Twin Galaxies через звинувачення у шахрайстві. Він також втратив місце у Книзі рекордів Гіннеса, але не здався і розгорнув кампанію з боротьби, доводячи свою чесність. Тепер йому вдалося повернути свої рекорди, однак перемога не зовсім повна.

Залишити коментар
Відомий геймер, якого звинуватили у шахрайстві, зміг повернути своє ім'я у книгу рекордів. Це зайняло у нього 6 років

Майже шість років рекорд Біллі Мітчелла у грі Donkey Kong викреслили з бази даних Twin Galaxies через звинувачення у шахрайстві. Він також втратив місце у Книзі рекордів Гіннеса, але не здався і розгорнув кампанію з боротьби, доводячи свою чесність. Тепер йому вдалося повернути свої рекорди, однак перемога не зовсім повна.

Рекорд Мітчелл був видалений з книг рекордів Twin Galaxies після того, як учасник форуму з ніком Xelnia (справжнє ім’я — Джеремі Янг) опублікував повідомлення, в якому поставив під сумнів, що Мітчелл досягнув своїх результатів на оригінальному, немодифікованому обладнанні. Янг стверджував, що Мітчелл насправді отримав свої бали за допомогою емулятора аркад MAME, що робить їх недійсними для включення в категорію аркад, пише PC Gamer.

Після «незалежного розслідування Twin Galaxies, підкріпленого низкою детальних подань, експериментів та аналізів», бали Мітчелла були вилучені як з рекордів Twin Galaxies, так і з Книги рекордів Гіннеса. Втім остання повернула його рекорд ще у 2020 році.

З 2018 року Мітчелл проводив кампанію проти скасування свого рекорду, і, схоже, врешті переконав Twin Galaxies досягти компромісу. У своїй заяві ігрова база рекордів зазначила, що на її рішення вплинули нові докази Мітчелла, які надав експерт. Вони «переконливо продемонстрували», що аномалії, на які спочатку вказав Янг, насправді могли виникнути на немодифікованому апаратному забезпеченні аркади Donkey Kong, «якщо відповідне апаратне забезпечення було несправним, ймовірно, через деградацію компонентів».

«Справедливо враховуючи експертний висновок, наданий доктором Зайдою від імені пана Мітчелла, і відповідно до відданості Twin Galaxies ретельному документуванню та збереженню історії оцінок у відеоіграх, Twin Galaxies відновлює всі оцінки пана Мітчелла як частину офіційної історичної бази даних на сайті Twin Galaxies», — йдеться у заяві. В ній також вказано, що адміністрація заархівувала і «[видалила] з показу» оригінальну тему форуму Xelnia, яка ставила рекорд Мітчелла під сумнів.

Таким чином, Мітчелл і Twin Galaxies досягли дещо туманного компромісу, за яким рекорди Мітчелла в Donkey Kong на 1,047,200 очок (рекорд в King of Kong), 1,050,200 очок (рекорд в Mortgage Brokers) і 1,062,800 очок (рекорд в Boomers) залишаться в архівних книгах рекордів, але не з’являться в актуальній таблиці рекордів, що оновлюється. Саме вона з’являється за запитом, якщо шукати рекорди в Donkey Kong.

Тож Мітчелл може написати у своїй заяві на своєму (наразі заблокованому) акаунті у Твіттері, що «Twin Galaxies відновила всі світові рекорди у відеоіграх, яких я досягнув за свою кар'єру, починаючи з цього моменту», а Twin Galaxies може сказати всім, кого не переконує захист Мітчелла, що ці результати присутні лише в історичних архівах, а не на поточних табло.

У розмові з Ars Technica юрист Twin Galaxies Девід Ташрудян (David Tashroudian) висловив думку, що організація понад усе хотіла б, щоб суперечка з Мітчеллом нарешті закінчилася.

Він додав, що база рекордів була готова відстоювати свою позицію у цьому судовому протистоянні, й навіть подала документи, які поставили під сумнів деяких експертів Мітчелла. Але, схоже, що бажання завершити цю сагу було більшим.«Це, безумовно, був би веселий і цікавий судовий процес, враховуючи всі факти», — сказав Ташрудян.

Втім історія ще може продовжитися, якщо хтось знову поставить рекорд Мітчелла під сумнів. Twin Galaxies у своїй заяві залишає цей шлях відкритим. Вона пише, що, хоча її обов’язком «є перевірка відповідності поданих матеріалів керівним принципам перевірки, а не розслідування того, як вони були зроблені», остання сфера «залишається доступною для таких експертів, як доктор Зайда та інших зацікавлених сторін, які можуть вивчити й оцінити ці питання для своїх індивідуальних цілей». 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Чоловік з Румунії зібрав найбільшу колекцію мобільних телефонів у світі та потрапив до Книги рекордів Гіннеса
Чоловік з Румунії зібрав найбільшу колекцію мобільних телефонів у світі та потрапив до Книги рекордів Гіннеса
По темi
Чоловік з Румунії зібрав найбільшу колекцію мобільних телефонів у світі та потрапив до Книги рекордів Гіннеса
6-річна дівчинка з Канади стала наймолодшою розробницею відеоігор у світі та потрапила до Книги рекордів Гіннеса
6-річна дівчинка з Канади стала наймолодшою розробницею відеоігор у світі та потрапила до Книги рекордів Гіннеса
По темi
6-річна дівчинка з Канади стала наймолодшою розробницею відеоігор у світі та потрапила до Книги рекордів Гіннеса
iPhone 2007 року продали на аукціоні за рекордні $190 000. Яка його початкова ціна?
iPhone 2007 року продали на аукціоні за рекордні $190 000. Яка його початкова ціна?
По темi
iPhone 2007 року продали на аукціоні за рекордні $190 000. Яка його початкова ціна?
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.