💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
28 серпня 2024, 11:22
2024-08-28
«Звичайно, ми втомилися». Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, що відчувають розробники з наближенням довгоочікуваного релізу
Технічний продюсер S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Кулик розповів журналістам PC Gamer на Gamescom, що гра мала «довгий і важкий шлях» розробки, але співробітники GSC Gamer Worlds наполегливо працювали й підтримували один одного.
«Коли ми переїхали до Чехії одразу після російської агресії, ми працювали дуже близько один до одного. Навіть після роботи ми говоримо про гру, приймаємо якісь рішення, постійно обговорюємо, що потрібно покращити», — сказав Кулик.
Він нагадав, що GSC наразі має дві великі студії, в Чехії та Україні. В Києві є «дуже великий офіс», де працює майже 200 людей. «Ці люди постійно працюють під великим тиском через постійні бомбардування, постійні сирени повітряної тривоги», — відзначив розробник.
За його словами, в студії дуже натхненні реакцією геймерів на S.T.A.L.K.E.R. 2, яка надає їм енергії. Релізом довгоочікуваної гри (перезапуск розробки анонсували ще у 2018 році) студія хоче зробити заяву.
«Звичайно, ми втомилися. Це як довгий забіг з такою кількістю проблем, з якими ми зіткнулися під час розробки… Зараз ми повинні зробити все можливе, щоб закінчити цей проєкт, закінчити цю гру, випустити її для публіки й сказати: Агов, ми тут»», — відзначив Євген Кулик.
Після серії відкладень релізу, «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» має вийти 20 листопада для Xbox Series X/S та PC.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.