💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

«Укрпошта проїб.. чи я поклав його в сумку та забув відправити?». СЕО «Укрпошти» спробував допомогти клієнту зі втраченою посилкою, натомість вийшов комунікаційний скандал

Генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський спробував допомогти користувачу соцмережі X (Twitter), у якого виникли проблеми з доставленням посилки. Проте спілкування не склалось і натомість у людей з’явилися питання до манери спілкування СЕО «Укрпошти» й того, як компанія відстежує звичайні листи з марками.

2 коментарі
«Укрпошта проїб.. чи я поклав його в сумку та забув відправити?». СЕО «Укрпошти» спробував допомогти клієнту зі втраченою посилкою, натомість вийшов комунікаційний скандал

Генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський спробував допомогти користувачу соцмережі X (Twitter), у якого виникли проблеми з доставленням посилки. Проте спілкування не склалось і натомість у людей з’явилися питання до манери спілкування СЕО «Укрпошти» й того, як компанія відстежує звичайні листи з марками.

Все почалося з відправлення користувача «пан Голуб на війні» (@crazygolub), який наприкінці липня поцікавився в «Укрпошти», чи підійшов їм розмір футболки, яку він очікує вже три місяці. Тоді в коментарі до допису користувача завітав Ігор Смілянський, який спробував розв’язати проблему за допомогою підтримки «Укрпошти».

Проте, як згодом написав «пан Голуб», підтримка «Укрпошти» направляла його до відділення, відповідального за цю посилку, а там, своєю чергою, радили звернутися в підтримку «Укрпошти». Користувач вирішив нагадати про цю ситуацію, опублікувавши скріншот з цією історією і додав до неї емодзі з клоуном.

Скріншот користувача «пан Голуб на війні»

Інші користувачі закликали Ігоря Смілянського роз’яснити ситуацію. Після деяких уточнень, гендиректор «Укрпошти» надав пояснення, що ця посилка була відправлена найдешевшим тарифом без відстеження, як конверт з маркою. Тому, за його словами, встановити, де знаходиться це відправлення, немає технічної можливості. Мовляв, з цим може допомогти лише відділення, якщо посилка дійсно там.

Користувач з ніком bookazoid_ перепитав, чи означає це, що «Укрпошта» не несе відповідальності за доставлення «простого листа з маркою».

«Ніт бл.ть, якщо я скажу що я тобі відправив листа і ти його не отримав це Укрпошта проїб. чи я поклав його в сумку та забув відправити?», — різко відреагував Ігор Смілянський, імітуючи тон запитання

Ця відповідь спровокувала бурхливу реакцію в користувачів X (Twitter), які почали ставити запитання, наскільки прийнятна така комунікація від CEO «Укрпошти».

Згодом він додав, що прості листи не можуть мати статус «прийнято», бо немає підтвердження, що відправник дійсно опустив лист у поштову скриньку. За його словами, в цьому і полягає різниця у відправленні з трекінгом.

Проте це пояснення не задовольнило користувачів.

Як роз’яснили dev.ua в пресслужбі «Укрпошти», в компанії дійсно не відстежують прості поштові листи, і зауважили, що такої опції немає не лише в «Укрпошті», а й в інших поштових операторах світу.

«Для відслідковування відправлення потрібен його ідентифікатор, по якому він буде „трекатися“ на кожній точці руху. Ідентифікатором для поштових відправлень є ШКІ (штрихкодовий ідентифікатор). На простих листах його немає, оскільки для створення ШКІ потрібно вносити інформацію, а внесення інформації — це вже повноцінний продукт, не простий лист», — повідомили в Укрпошті

Запитання dev.ua стосовно досить різких висловлювань Ігоря Смілянського в пресслужбі поки не прокоментували. Ми доповнимо матеріал, якщо отримаємо коментар з цього приводу.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Клієнти «Укрпошти» піддалися масовій фішинговій атаці. СЕО компанії розповів як працює схема
Клієнти «Укрпошти» піддалися масовій фішинговій атаці. СЕО компанії розповів, як працює схема
По темi
Клієнти «Укрпошти» піддалися масовій фішинговій атаці. СЕО компанії розповів, як працює схема
В «Укрпошті» розповіли скільки мільйонів гривень витратили на електробайки для поштарів
В «Укрпошті» розповіли, скільки мільйонів гривень витратили на електробайки для поштарів
По темi
В «Укрпошті» розповіли, скільки мільйонів гривень витратили на електробайки для поштарів
Ми дізналися у кого «Укрпошта» закупила електробайки для доставки. Це чернігівська компанія Bikebox. Ось як це було
Ми дізналися, у кого «Укрпошта» закупила електробайки для доставки. Це чернігівська компанія Bikebox. Ось як це було
По темi
Ми дізналися, у кого «Укрпошта» закупила електробайки для доставки. Це чернігівська компанія Bikebox. Ось як це було
Читайте також
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.  dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають. (оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Випуск однієї з найочікуваніших патріотичних марок «Укрпошти» — з псом Патроном породи Джек-рассел співпав із скандалом. Авторка одного із зображень песика, де він «поливає» ворожий снаряд, публічно зявила про порушення авторських прав національним поштовим оператором.  В цій історії є все — зав’язка, розвиток, і навіть красивий епілог. Тож розповімо про все по порядку. 
«Укрпошта» випустила марку з псом Патроном. Це перша благодійна марка: де купити та на що підуть кошти
«Укрпошта» випустила марку з псом Патроном. Це перша благодійна марка: де купити та на що підуть кошти
«Укрпошта» випустила марку з псом Патроном. Це перша благодійна марка: де купити та на що підуть кошти
«Укрпошта» випустить 1 млн марок із псом Патроном: скільки коштує та де купити
«Укрпошта» випустить 1 млн марок із псом Патроном: скільки коштує та де купити
«Укрпошта» випустить 1 млн марок із псом Патроном: скільки коштує та де купити

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

Ну в даному випадку СЕО просто почав спілкуватись на тому рівні, який зрозумілий клієнту. Клієнт перший перейшов на мат та такий тон.

0

Мы тоже столкнулись с откровенным хамством Укрпочты,которая,как выяснилось,мало того,что ни за что не отвечает,а ещё и не перед кем.мы, имея все доказательства вины данной почты на руках,не смогли никуда достучаться,чтобы привлечь Укрпочту к ответственности.нам везде отвечали,что данная почта никому не подчиняется!!!!