Клієнти «Укрпошти» піддалися масовій фішинговій атаці. СЕО компанії розповів, як працює схема
Гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський розповів, що в останні дні кліжнти компанії часто стали жертвами фішингового шахрайства.
Гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський розповів, що в останні дні кліжнти компанії часто стали жертвами фішингового шахрайства.
«Серед десятки світових брендів, які зловмисники використовують, щоб отримати номер вашого рахунку чи картки у 2023, такі відомі компанії, як DHL та FedEx. Тепер в цей лист потрапила й «Укрпошта», — зазначив він.
Він описав деталі схеми.
Останні тижні багато людей отримали повідомлення, що до них прямує посилка, але вона йде не на ту адресу, тому потрібна переадресація. Після того, як ви переходите за посиланням, з вас вимагають 18 гривень за цю послугу і крадуть номер вашої картки.
По-перше: в Укрпошті Є послуга переадресації, але вона ЗАВЖДИ ініціюється або одержувачем або відправником і НІКОЛИ — Укрпоштою. Тому ми НІКОЛИ не будемо вам надіслати такі повідомлення.
По друге: в наших посиланнях ніколи немає таких незрозумілих літер, на кшталт https://ukrposhta.zsjfrz.com/ (це один із заблокованих шахрайських сайтів), і офіційний сайт завжди Ukrposhta.UA, а не Ukrposhta.com.
Просто ігнорувати такі повідомлення. Або, якщо є сумніви, звертатись до нашого кол-центру.
За останні декілька днів заблокували до 10 таких шахрайських сайтів, які, звісно, продовжують генеруватись.