💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

CEO Wargaming Kyiv Шумигора: «Бізнес без роздратування — це не бізнес»

Які емоції має дарувати справжнє підприємництво.

Залишити коментар
CEO Wargaming Kyiv Шумигора: «Бізнес без роздратування — це не бізнес»

Які емоції має дарувати справжнє підприємництво.

CEO компанії Wargaming Kyiv Сергій Шумигора вважає, що бізнес без роздратування — це не бізнес, про це він розповів в ефірі подкасту «Відверто про IT».

«Якщо людина займається бізнесом, це і буде дратувати. Бізнес, який не дратує, це дещо інше. Це вже, можливо, хобі. Тому що бізнес має давати виклик, щоби ти чогось досягав», — сказав спеціаліст.

Нагадаємо, що Wargaming — один із найбільших світових видавців і розробників на ринку free-to-play MMO, яка створила легендарну комп’ютерну гру «World of Tanks». Сьогодні компанія, заснована в 1998 році, має у своєму розпорядженні до відходу з рб і рф 20 офісів по всьому світу і понад 4000 співробітників. У квітні 2020-го компанія заявила, що виходить із росії й білорусі. У липні минулого року Wargaming продав бізнес у білорусі та росії російському бізнесмену та екстопу російського WG Маліку Хатажаєву.

Wargaming продав бізнес у білорусі та рф бізнесмену Маліку Хатажаєву. Хто він такий і як співробітників WG переводили до його компанії Lesta Studio
Wargaming продав бізнес у білорусі та рф бізнесмену Маліку Хатажаєву. Хто він такий і як співробітників WG переводили до його компанії Lesta Studio
По темi
Wargaming продав бізнес у білорусі та рф бізнесмену Маліку Хатажаєву. Хто він такий і як співробітників WG переводили до його компанії Lesta Studio
КДБ білорусі включило співзасновника Wargaming до «терористичного списку»
КДБ білорусі включило співзасновника Wargaming до «терористичного списку»
По темi
КДБ білорусі включило співзасновника Wargaming до «терористичного списку»
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
Зібрали для вас думки потенційних студентів IT-шкіл.
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
1 коментар
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.