OpenAI додала функцію покупок до вебпошуку в ChatGPT
Компанія OpenAI оновила пошук ChatGPT і додала функцію онлайн-покупок для користувачів по усьому світу.
Компанія OpenAI оновила пошук ChatGPT і додала функцію онлайн-покупок для користувачів по усьому світу.
Компанія OpenAI оновила пошук ChatGPT і додала функцію онлайн-покупок для користувачів по усьому світу.
Коли користувачі ChatGPT шукають товари, чат-бот тепер:
В OpenAI кажуть, що користувачі можуть ставити суперспецифічні запитання природною мовою та отримувати персоналізовані результати, пише TechCrunch.
Для початку компанія експериментує з такими категоріями, як мода, краса, товари для дому та електроніка.
OpenAI запускає цю функцію в GPT-4o (модель штучного інтелекту за замовчуванням для ChatGPT) для користувачів ChatGPT Pro, Plus і Free по всьому світу. Навіть ця функція буде доступна без реєстрації.
OpenAI заявляє, що визначає результати пошуку в ChatGPT самостійно, а також запевняє, що реклама не є частиною цього оновлення. Результати покупок будуть базуватися на структурованих метаданих від третіх сторін, таких як ціни, описи товарів та відгуки.
Компанія стверджує, що не отримуватиме вигоди від покупок, здійснених через пошук ChatGPT.
Генеральний директор OpenAI Сем Альтман був проти реклами в ChatGPT, але в нещодавньому інтерв’ю Бену Томпсону з Stratechery він дещо змінив свою позицію. Він сказав, що відкритий до реклами зі «смаком», в якій OpenAI стягує партнерську винагороду за покупки, зроблені через ChatGPT, але не продає пріоритетне розміщення в їх результатах.
Незабаром OpenAI планує інтегрувати свою функцію пам’яті з покупками для користувачів Pro і Plus, що означає, що ChatGPT буде посилатися на попередні чати користувача, щоб надавати високо персоналізовані рекомендації щодо товарів.
Раніше компанія оновила ChatGPT, щоб він міг посилатися на пам’ять під час пошуку в інтернеті в широкому сенсі. Однак ці функції пам’яті не будуть доступні користувачам з ЄС, Великобританії, Швейцарії, Норвегії, Ісландії та Ліхтенштейну.