💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 листопада 2023, 09:40
2023-11-13
Розробники Call of Duty: Warzone боротимуться з чітерами за допомогою неробочих парашутів
Розробники f2p-батлроялю Call of Duty: Warzone оголосили про запровадження цікавої системи боротьби з гравцями, які використовують чіти. Система Splat (Хлюп) вимикатиме їм парашути при висадці на початку матчу.
Розробники завжди намагаються бути на крок попереду чітерів, щоб вони не псували враження звичайним гравцям, пише Engadget. Їхня нещодавня спроба завадити чітерам, є однією з найвидовищніших та найкумедніших.
Систему Splat зробили такою, щоб привернути якомога більше уваги до чітера. З нею буде «одразу зрозуміло», хто намагається обдурити систему, оскільки гравця, який стрімголов мчить до землі без спроб загальмувати — важко не помітити.
Раніше розробники боролися з чітерами більш приватну, залишаючи їх у грі для збору даних або просто змушуючи їх зникнути. За словами творців Call of Duty: Warzone, новий інструмент просто «веселіший».
Системі навіть не потрібно позначати гравця як шахрая до того, як він почне висадку Якщо чітера спіймають, як тільки він досягне землі, програма прискорить наступний стрибок, щоб створити той самий ефект. Наприклад, простий стрибок перетвориться на стрибок з висоти 10 000 метрів, щоб «миттєво вивести їх з гри».
Як і всі античітерські заходи, Splat не вмикатиметься випадково для звичайних гравців і не активуватиметься за репортом від іншого гравця. Алгоритми машинного навчання повинні виявити підтверджену зловмисну поведінку, щоб вона спрацювала.
Програмісти кажуть, що це лише початок, оскільки вони розробили «багато нових трюків», які будуть обговорюватися в майбутньому. З огляду на це, Splat є лише одним з нещодавніх заходів проти чітерства.
Раніше чітерам не давали бачити противників або ж система клонувала реальних гравців, щоб заплутати їх. Коли нічого іншого не допомагало, гра просто забирала у них зброю. Поки що невідомо, чи отримає щойно випущена Call of Duty: Modern Warfare III доступ до цієї нової системи Splat.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.