🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉

Чи можуть звуки підвищити впізнаваність бренду? Як robota.ua запускає тренд аудіоайдентики

Кожен третій дорослий віком до 35 років (33%) більш прихильно ставиться до брендів, що мають звукову айдентику, а серед дорослих усіх вікових категорій цей показник становить 20%. Такими є результати дослідження, що провели британська аудіоагенція DLMDD і компанія з дослідження ринку й аналітики даних YouGov.

Однак в Україні лише невелика кількість компаній має такий елемент брендингу, тож команда robota.ua вирішила одними з перших пірнути у світові тренди й розробити власний звук сповіщення мобільного застосунку.

Залишити коментар
Чи можуть звуки підвищити впізнаваність бренду? Як robota.ua запускає тренд аудіоайдентики

Кожен третій дорослий віком до 35 років (33%) більш прихильно ставиться до брендів, що мають звукову айдентику, а серед дорослих усіх вікових категорій цей показник становить 20%. Такими є результати дослідження, що провели британська аудіоагенція DLMDD і компанія з дослідження ринку й аналітики даних YouGov.

Однак в Україні лише невелика кількість компаній має такий елемент брендингу, тож команда robota.ua вирішила одними з перших пірнути у світові тренди й розробити власний звук сповіщення мобільного застосунку.

Навіщо?

Є поширена думка, що переважна більшість людей живуть із постійно вимкненим звуком на телефоні. Хоча це твердження слушне, мільйони інших людей звук не вимикають, тож ніколи не варто забувати про цю частину користувачів.

Правильно створений звук сповіщень є вкрай вигідним поповненням брендингових інструментів, адже він:

  • миттєво привертає увагу — звук фізично неможливо ігнорувати, тож сповіщення не залишаються непоміченими;
  • створює необхідний настрій під час Customer Journey;
  • несе в собі ідентичність бренду, викликає вигідні асоціації та поступово посилює загальну впізнаваність бренду.

Як створюється «правильний» звук?

Тут варто зазначити, що звук сповіщень мобільного застосунку — лише один із багатьох елементів системи аудіо бренду. Останній — це вираження бренду у звуці, прямий аналог візуального бренду, тільки замість кольорів і шрифтів тут головні персонажі — музика, звуки й голос.

Як і в будь-якої системи, в аудіо бренду є «основа», яка зветься аудіоДНК. Це аудіо «колаж» або короткий повноцінний трек, який втілює обіцянку, цінності та індивідуальність бренду в аудіальній формі, а також визначає, як будуть звучати всі точки контакту бренду з аудиторією. Він визначає музичну «лексику» бренду: інструменти, гармонії, темп, ритмічні малюнки, тембр звуку, голосу тощо.

Тож робота над звуком сповіщення застосунку robota.ua почалася саме зі створення аудіо-ДНК.

Для цього команда аудіоагенції VP Production — саме вони працювали над цим проєктом — проаналізували образ і комунікацію robota.ua, а заразом і звучання головних конкурентів цієї платформи, аби створити відповідну аудіальну концепцію.

Щоб виокремити robota.ua на ринку вони одразу відмовилися від електронного звучання із «желейними» синтами, яке виявилося найпоширенішим кліше ніші. Замість нього команда обрала креативний вектор, який підкреслював приязність сервісу, турботу про користувачів і м’який тон загальної комунікації бренду.

Загалом звучання аудіоДНК robota.ua можна схарактеризувати як суміш електроніки з happy indie vibes. Лейтмотив дає відчуття впевненого руху вперед, але без поспіху, у комфортному темпі, а акустична гітара, клацання пальцями та хорові вокальні семпли посилюють відчуття людяності та підтримки.

Згодом саме ці елементи звучання лягли в основу звуку сповіщення.

Що по цифрах?

Важливим етапом створення звукової айдентики є тестування проміжкових результатів на аудиторії, адже аудіобрендинг — не лише про креатив, але і про передбачуваність. Саме тому команди robota.ua і VP Production провели опитування, яке дало змогу обрати найвигіднішу версію аудіоДНК.

Заміряли, наскільки коректно «зчитуються» правильні асоціації та передаються необхідні емоції. Результати тестування — в інфографіці нижче.

«Мене завжди надихає момент усвідомлення, що я працюю над звучанням компанії, яка стане першою власницею аудіо бренду у своїй категорії. Тож буквально кожен етап створення аудіального образу robota.ua пронісся під акомпанемент приємних емоцій! Це саме та robota, якою пишаються, і саме це я сміливо роблю, демонструючи наші результати всім, кому тільки можна. З нетерпінням чекаю на продовження співпраці!» 

Влад Плотніков, співзасновник та аудіопродюсер VP Production

«Пуш-повідомлення — це не тільки комунікація з пошукачем, але й ідентифікація застосунку, тому ми вирішили унікалізувати наші корисні пуші звуковим супроводом, який точно буде асоціюватися з нашим сервісом».

Денис Пісарєв, Product Manager robota.ua

«Ми прагнули створити звук, який би був приємним для слуху, мелодійним, сучасним та відображав тон оф войс і настрій бренду robota.ua. Вважаю, що нам вдалося реалізувати його на 100% таким, як ми уявляли».

Наталія Покидько, Brand Manager robota.ua

Польський  холдинг Grupa Pracuj збільшив частку акцій в українських Work.ua та Robota.ua
Польський холдинг Grupa Pracuj збільшив частку акцій в українських Work.ua та Robota.ua
По темi
Польський холдинг Grupa Pracuj збільшив частку акцій в українських Work.ua та Robota.ua
«Ця бульбашка — вона здулася». CEO robota.ua спрогнозував зарплати в IT
«Ця бульбашка — вона здулася». CEO robota.ua спрогнозував зарплати в IT 
По темi
«Ця бульбашка — вона здулася». CEO robota.ua спрогнозував зарплати в IT
6 помилок які роблять кандидати під час створення резюме на robota.ua і work.ua
6 помилок, які роблять кандидати під час створення резюме на robota.ua і work.ua
По темi
6 помилок, які роблять кандидати під час створення резюме на robota.ua і work.ua
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.