🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоРобота
17 квітня 2025, 12:05
2025-04-17
COO Genesis покинув посаду, щоб розвивати релігійний ШІ-стартап Duomo
Артем Копанєв залишив посаду Chief Operating Officer в одній з найбільших українських IT-компаній Genesis, щоб працювати над платформу для християн Duomo. Вона входить в екосистему продуктових IT бізнесів Genesis.
Артем Копанєв залишив посаду Chief Operating Officer в одній з найбільших українських IT-компаній Genesis, щоб працювати над платформу для християн Duomo. Вона входить в екосистему продуктових IT бізнесів Genesis.
Про це повідомляє «Forbes Україна» з посиланням на відповіді пресслужби Genesis. Зазначається, що рішення не було спонтанним і перехідний період тривав увесь 2024 рік.
З 1 січня 2025 Артем Копанєв припинив виконувати обов’язки операційного директора в Genesis. «Я виконав завдання, які переді мною ставили фаундери й акціонери», — прокоментував він. На цій посаді Копанєв працював з 2021 року. Його функції в Genesis розділили між собою co-CEO Василь Ульянов та Chief Growth Officer Олексій Ніщик.
Наразі Артем Копанєв розвиває власний стартап Duomo, чий продукт — це релігійний застосунок для духовного розвитку з понад 100 000 завантажень. «Це органічний крок як для нього, так і для компанії», — зазначив CEO Genesis Володимир Многолєтній.
Скриншот зі сторінки Duomo в App Store
Копанєв анонсував Duomo навесні минулого року. За його словами, це платформа для особистого і духовного розвитку, що «будується на основі християнської етики, вивчення Біблії у зручному форматі та молитов».
Duomo також має ШІ-асистента, який допомагає користувачам зрозуміти текст Біблії. «Усе, що відбувається з людиною, пояснюється з позиції того, як це бачить Біблія», — пояснив Копанєв.
Вартість підписки на Duomo складає $23 на місяць. Компанія планує додати транзакції за окремі послуги, наприклад, за консультації з пасторами.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.