🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоGameDev
5 листопада 2024, 17:53
2024-11-05
Українська студія Bear Games показала перший геймплей свого soulslike-платформера Comix Zero
Відоме ігрове видання IGN опублікувало дебютний трейлер з ігровим процесом української гри Comix Zero. У цьому проєкті харківська студія Bear Games надихалася класичною грою 1995 року Comix Zone для SEGA.
«Bear Games раді представити перший геймплейний трейлер Comix Zero, пригодницької „коміксванію“, дії якої відбуваються на сторінках інтерактивного коміксу», — йдеться в пресрелізі розробників.
У Comix Zero гравці стрибають панелями мальопису, пробиваються крізь межі сторінок та перемагають ворогів, позбавляючи їх кольорів. За словами авторів гри, жанр метроїдванії тут поєднується із підходом Elden Ring до відкритого світу: його можна досліджувати незалежно від відкриття певних здібностей головного героя.
Але коли головний герой гри Зеро помирає, він втрачає частину спогадів, а це впливає на ставлення інших персонажів до нього та змінює сюжет. Гравці зможуть налаштувати ігровий процес під свій стиль завдяки різним здібностям та спорядженню протагоніста. В Comix Zero також можна пити зілля, створювати потужні артефакти, виконувати квести від NPC та отримувати винагороди.
Comix Zero була анонсована на фестивалі українських відеоігор в Steam, де також був представлений кооперативний горор-шутер в дусі SCP, а також картковий роґлайт від творців Puzzles For Clef. Гра має українську локалізацію та сторінку в Steam, де її можна додати в список бажаного.
Студія Bear Games була заснована у Харкові у 2002 році професійним кіберспортсменом. Розробники зазначають, що мають понад 20 років досвіду створення ігор та понад 50 проєктів різних стилів і жанрів у своєму портфоліо. Comix Zero — перша масштабна гра студії для РС.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.