Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Дія майже наздогнала Fb Messenger, а Mono поступається Privat24. Які додатки обирають найчастіше українці

Дослідження найпопулярніших в Україні мобільних додатків за грудень 2021 року.

Залишити коментар
Дія майже наздогнала Fb Messenger, а Mono поступається Privat24. Які додатки обирають найчастіше українці

Дослідження найпопулярніших в Україні мобільних додатків за грудень 2021 року.

Наприкінці 2021 року аудиторія державного застосунку Дія майже зрівнялася з аудиторією Facebook Messenger в Україні, повідомляє в дослідженні агенство Kantar.

Кількість користувачів склали 73,9% і 74,4% відповідно. 

При цьому месенджер Telegram (88,5%) «обігнав» повідомлення в Іnstagram (78,9%) майже на 10%.

Сервіс для створення та перегляду коротких відео TikTok стабільно знаходиться серед застосунків, які найстрімкіше зростають в Україні. За останній рік застосунок також зріс майже у 2 рази — з 24,3% у грудні 2020 до 44,9% у грудні 2021.

Фото — Kantar

Серед банківських додатків Privat24 випереджає Monobank майже на 30%. В ТОП–5 ввійшли додатки Chrome, Gmail, Viber, YouTube і Facebook.

Дія шукає оператора-монтажера що зніматиме «рекламу яку побачить вся Україна» та схожого на Брюса Всемогутнього комунікаційника
Дія шукає оператора-монтажера, що зніматиме «рекламу, яку побачить вся Україна», та схожого на Брюса Всемогутнього комунікаційника
По темi
Дія шукає оператора-монтажера, що зніматиме «рекламу, яку побачить вся Україна», та схожого на Брюса Всемогутнього комунікаційника
«Давайте перестанемо купувати ці срані долари». Гороховський закликав зупинити валютну паніку
«Давайте перестанемо купувати ці срані долари». Гороховський закликав зупинити валютну паніку
По темi
«Давайте перестанемо купувати ці срані долари». Гороховський закликав зупинити валютну паніку
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Айтішник розробив та створив болід власноруч.

Дивіться на каналі dev.ua тест-драйв спорткара.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Навіть одружитися без документів можна. В органах ДРАЦС запрацювала нова зручна функція цифрових паспортів
Навіть одружитися без документів можна. В органах ДРАЦС запрацювала нова зручна функція цифрових паспортів
Навіть одружитися без документів можна. В органах ДРАЦС запрацювала нова зручна функція цифрових паспортів
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
«Дія» пішла в світ: Естонія створить свій застосунок, а ми їй допоможемо
«Дія» пішла в світ: Естонія створить свій застосунок, а ми їй допоможемо
«Дія» пішла в світ: Естонія створить свій застосунок, а ми їй допоможемо
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.