🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉

Платформа для спілкування Discord почала показувати рекламу

Сервіс Discord, основна аудиторія якого в основному складається з геймерів, довгий час виступав категорично проти реклами, але, починаючи з цього тижня, він дає можливість виробникам відеоігор рекламувати себе серед своїх користувачів. На платформі вже демонструється спонсорський «квест» від розробників гри The Finals.

Залишити коментар
Платформа для спілкування Discord почала показувати рекламу

Сервіс Discord, основна аудиторія якого в основному складається з геймерів, довгий час виступав категорично проти реклами, але, починаючи з цього тижня, він дає можливість виробникам відеоігор рекламувати себе серед своїх користувачів. На платформі вже демонструється спонсорський «квест» від розробників гри The Finals.

Discord вперше оголосив про спонсоровані квести 7 березня, коли Пітер Селліс, віцепрезидент Discord з продуктів, написав у своєму блозі, що користувачі почнуть бачити їх «найближчими тижнями». Спонсорські квести пропонують комп’ютерним геймерам ігрові винагороди за те, що вони запрошують друзів подивитися трансляцію своєї гри через Discord, повідомляє Ars Technica.

Журналісти The Wall Street Journal (WSJ) повідомили, що отримали доступ до презентації, яку Discord показує розробникам ігор, де йдеться про рекламу: «Ми виведемо вас на гравців. А ті гравці додадуть вас до своїх груп друзів».

Селліс розповів WSJ, що Discord таргетуватиме рекламу залежно від віку користувачів, їхнього географічного розташування та ігрового процесу. За словами Свалеха Карлсона (Swaleha Carlson), старшої менеджерки з продуктових комунікацій Discord, користувачі можуть відмовитися від персоналізованих рекламних оголошень для квестів, які базуються на активності або даних, наданих Discord, в нижній лівій частині екрана.

«Користувачі все ще можуть бачити квести, однак, якщо вони переходять до свого інвентарю подарунків та/або через контекстні точки входу, такі як активність друзів користувача. У них також буде можливість приховати рекламу в додатку для конкретного квесту або гри, які їх не цікавлять», — сказала вона.

Discord вже протестував рекламу в травні з Lucasfilm Games та Epic Games. Користувачі Discord могли отримати тематичні речі з «Зоряних війн» у Fortnite за те, що вони запросили друга подивитись, як він грає у Fortnite на ПК протягом щонайменше 15 хвилин.

Джейсон Цитрон, співзасновник і генеральний директор Discord, сказав Bloomberg у березні, що компанія сподівається, що одного дня «кожна гра буде пропонувати квести на Discord».

Банер «спонсорського квесту», який з’явився в Discord

Наразі користувачі платформи вже можуть бачити перший спонсорський квест від Embark Studios, яка рекламує гру The Finals. Щоб отримати ексклюзивний набір предметів «Skill Issue», користувач повинен стрімити гру своїм друзям щонайменше 15 хвилин.

У 2021 році дохід Discord збільшився майже втричі, через початок продажів підписки Nitro, яка додає такі функції, як потокове відео у форматі HD та завантаження до 500 МБ. У березні Citron повідомив Bloomberg, що Discord має понад 200 мільйонів активних користувачів щомісяця і що компанія «ймовірно» з часом стане публічною.

Ще одним методом монетизації стали ефекти профілю та прикраси для аватарів, які користувачі можуть придбати у магазині Discord. 

Анонімні джерела стверджують, що річний дохід Discord перевищує $600 млн. Стартап залучив понад $1 млрд фінансування і, як повідомляється, має понад $700 млн готівки. Однак, стверджується, компанія не є прибутковою. У січні вона також звільнила 17% співробітників — 170 працівників.

Реклама є основним джерелом доходу для багатьох інших соціальних медіаплатформ, таких як Reddit, який нещодавно став публічним.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Від $125 000 на рік: скільки платять ІТ-спеціалістам у Discord Patreon Linktree та Teachable
Від $125 000 на рік: скільки платять ІТ-спеціалістам у Discord, Patreon, Linktree та Teachable
По темi
Від $125 000 на рік: скільки платять ІТ-спеціалістам у Discord, Patreon, Linktree та Teachable
Discord звільняє 17% співробітників. Як компанія пояснює своє рішення
Discord звільняє 17% співробітників. Як компанія пояснює своє рішення
По темi
Discord звільняє 17% співробітників. Як компанія пояснює своє рішення
Telegram почав ділитися доходами від реклами з власниками каналів. Але не в Україні
Telegram почав ділитися доходами від реклами з власниками каналів. Але не в Україні
По темi
Telegram почав ділитися доходами від реклами з власниками каналів. Але не в Україні
Читайте також
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
9 вересня Київський господарський суд виніс рішення, за яким Instagram-блогерка Алевтина Черкашина повинна виплатити замовниці чверть мільйона гривень за те, що не виконала зобов’язання, взяті на себе перед Веронікою Синицею. Повна сума позовних вимог по даній справі 1 250 000 грн (250 000 грн штраф за невиконання контракту, 700 000 грн компенсація упущеної вигоди, 250 000 грн матеріальної шкоди та 50 000 грн моральної шкоди, — ред.). Суд першої інстанції задовольнив вимоги на виплату 250 000 грн штрафу. Про це dev.ua писав тут.  Раніше блогерка-відповідачка — Алевтина Черкашина (Diva Olivka) ― розповіла журналісту редакції, що готова оскаржувати рішення. За її словами, замовниця заважала ознайомитися з договором. Повна позиція відповідачки тут.   Сьогодні на наші запитання відповіла призвідниця спору, позивачка Вероніка Синиця. За даними  dev.ua, Вероніка має намір оскаржити рішення суду першої інстанції та отримати ще компенсацію упущеної вигоди від Алевтини. Публікуємо її версію.
1 коментар
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
CEO і фаундер Signum.AI Артем Гладких оголосив у вересні про офіційний запуск рішення щодо генерації рекламних постів для Facebook на базі однієї з найпотужніших на сьогодні генеративних нейронних мереж — GPT-3. Остання є дітищем компанії Open AI, яку запускали за участі Ілона Маска. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.