🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоГроші
1 квітня 2024, 12:58
2024-04-01
Telegram почав ділитися доходами від реклами з власниками каналів. Але не в Україні
Платформа Telegram оголосила про запуск програми монетизації з якою власники Telegram-каналів можуть отримувати 50% доходу від реклами, що показується в їхніх каналах. Однак в Україні ця функція поки не доступна.
Платформа Telegram оголосила про запуск програми монетизації з якою власники Telegram-каналів можуть отримувати 50% доходу від реклами, що показується в їхніх каналах. Однак в Україні ця функція поки не доступна.
«Сьогодні ми презентуємо одну з найщедріших систем винагород в історії соціальних мереж», — йдеться в анонсі на сайті Telegram.
Які канали можуть під'єднати монетизацію
Вона доступна власникам публічних каналів, які мають щонайменше 1000 підписників, можуть отримувати 50% від доходу від реклами, що показується в їхніх каналах.
Адміністратори зможуть виводити свої винагороди без комісії або реінвестувати їх у рекламу в Telegram, колекційні публічні імена або розіграші Premium.
Щоб переглянути монетизацію потрібно перейти у «Налаштування каналу», звідти в «Статистику» та «Монетизацію». Виведення коштів для власників каналів стане доступним найближчими тижнями на Fragment.
Однак рекламні оголошення працюють на базі блокчейну TON і наразі недоступні для користувачів з декількох країн: України, росії, Палестини та Ізраїлю. Відповідно, монетизація для українських власників Telegram-каналів також поки не працюватиме.
Нагадаємо, що в січні 2024 року стало відомо, що в Україні з’явився свій перший офіційний реселер Telegram Ads — ним стала одна з компаній Netpeak Group.
Telegram також почав тестувати нову суперечливу функцію, яка надає користувачам безплатний доступ до Premium-фіч у Telegram, але натомість месенджер може використовувати їхній номер телефону як ретранслятор для надсилання одноразових SMS-паролів іншим користувачам, які намагаються увійти на платформу.
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі