💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Telegram почав ділитися доходами від реклами з власниками каналів. Але не в Україні

Платформа Telegram оголосила про запуск програми монетизації з якою власники Telegram-каналів можуть отримувати 50% доходу від реклами, що показується в їхніх каналах. Однак в Україні ця функція поки не доступна.

Залишити коментар
Telegram почав ділитися доходами від реклами з власниками каналів. Але не в Україні

Платформа Telegram оголосила про запуск програми монетизації з якою власники Telegram-каналів можуть отримувати 50% доходу від реклами, що показується в їхніх каналах. Однак в Україні ця функція поки не доступна.

«Сьогодні ми презентуємо одну з найщедріших систем винагород в історії соціальних мереж», — йдеться в анонсі на сайті Telegram.

Які канали можуть під'єднати монетизацію

Вона доступна власникам публічних каналів, які мають щонайменше 1000 підписників, можуть отримувати 50% від доходу від реклами, що показується в їхніх каналах.

Адміністратори зможуть виводити свої винагороди без комісії або реінвестувати їх у рекламу в Telegram, колекційні публічні імена або розіграші Premium.

Щоб переглянути монетизацію потрібно перейти у «Налаштування каналу», звідти в «Статистику» та «Монетизацію». Виведення коштів для власників каналів стане доступним найближчими тижнями на Fragment.

Однак рекламні оголошення працюють на базі блокчейну TON і наразі недоступні для користувачів з декількох країн: України, росії, Палестини та Ізраїлю. Відповідно, монетизація для українських власників Telegram-каналів також поки не працюватиме.

Нагадаємо, що в січні 2024 року стало відомо, що в Україні з’явився свій перший офіційний реселер Telegram Ads — ним стала одна з компаній Netpeak Group

Telegram також почав тестувати нову суперечливу функцію, яка надає користувачам безплатний доступ до Premium-фіч у Telegram, але натомість месенджер може використовувати їхній номер телефону як ретранслятор для надсилання одноразових SMS-паролів іншим користувачам, які намагаються увійти на платформу.

Нещодавно в Україні зареєстрували законопроєкт про регулювання Telegram та інших популярних в Україні платформ, який ініціював нардеп Микола Княжицький. Він уточнив, що мова йде лише про сам Telegram та інші подібні сервіси, а не окремі канали.

Законопроєкт не передбачає надання інформації щодо структури власності самих Telegram-каналів чи джерел їхнього фінансування. Йдеться про платформу в цілому.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Павло Дуров дозволить користувачам Telegram з України росії та Білорусі обмежувати повідомлення від незнайомців
Павло Дуров дозволить користувачам Telegram з України, росії та Білорусі обмежувати повідомлення від незнайомців
По темi
Павло Дуров дозволить користувачам Telegram з України, росії та Білорусі обмежувати повідомлення від незнайомців
Законопроєкт про регулювання в Україні Telegram не передбачає заборони месенджера або анонімних каналів  —  Княжицький
Законопроєкт про регулювання в Україні Telegram не передбачає заборони месенджера або анонімних каналів — Княжицький
По темi
Законопроєкт про регулювання в Україні Telegram не передбачає заборони месенджера або анонімних каналів — Княжицький
Чому регулювання Telegram в Україні навряд чи захистить нас від медіа-поганців 
Чому регулювання Telegram в Україні навряд чи захистить нас від медіа-поганців 
По темi
Чому регулювання Telegram в Україні навряд чи захистить нас від медіа-поганців 
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни. 
1 коментар
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.