🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 березня 2025, 17:24
2025-03-17
Месенджер Discord випустив SDK для розробників, який дозволяє інтегрувати соціальні функції платформи в ігри
Social SDK (software Development Kit), який анонсували у Discord, дає змогу розробниками додавати у проєкти списки друзів, кросплатформні повідомлення, голосовий зв’язок та інші можливості месенджера. Зазначається, що для використання цих функцій гравцям не обов’язково мати акаунт Discord.
Social SDK (software Development Kit), який анонсували у Discord, дає змогу розробниками додавати у проєкти списки друзів, кросплатформні повідомлення, голосовий зв’язок та інші можливості месенджера. Зазначається, що для використання цих функцій гравцям не обов’язково мати акаунт Discord.
За задумом компанії, це допоможе розробникам підвищити рівень залученості та утримання гравців завдяки додаванню соціальних функцій та доступу до екосистеми Discord, яка налічує понад 200 мільйонів активних користувачів щомісяця.
У пресрелізі відзначається, що компанії Theorycraft Games, Facepunch Studios, 1047 Games, Scopely, Mainframe Industries, Elodie Games та Tencent Games вже користуються новим Social SDK. Цей набір інструментів для розробників сумісний з C++, як Unreal Engine, так і Unity, і підтримує Windows 11+ та macOS. Підтримка консолей та мобільних пристроїв з’явиться найближчим часом.
«Для творців ігор від інді до AAA, Discord — це місце, де ви можете зв’язатися з найбільшою та найактивнішою спільнотою гравців у світі, щоб стимулювати розвиток вашої гри до, під час та після запуску. Знайомство з іграми та утримання уваги ще ніколи не було настільки важливим, і ми раді допомогти розробникам розвивати свої проєкти, достукавшись до геймерів там, де вони є», — прокоментував Станіслав Вишневський, співзасновник та технічний директор Discord.
Discord Social SDK пропонує набір функцій, які покращують зв’язок та залучення гравців, зокрема:
Єдиний список друзів — гравці можуть отримати доступ до свого списку друзів Discord у грі та до свого списку друзів у Discord, що дозволяє гравцям залишатися на зв’язку як у грі, так і поза нею.
Ігрові інвайти — гравці можуть надсилати запрошення безпосередньо зі свого об'єднаного списку друзів у грі своїм друзям у Discord, які потрапляють до потрібної вечірки/лобі/сесії, що підвищує утримання гравців та їхню зацікавленість у грі.
Присутність — сервіс показує друзям, в яку саме гру грають гравці. Функція розширеної присутності дозволяє гравцям показувати свою ігрову активність у Discord під час гри й може бути налаштована на приєднання до гри в один клік з профілів гравців.
Відзначається, що обліковий запис Discord не є обов’язковим для того, щоб гравці могли випробувати «спільний соціальний досвід у грі».
Крім того, Discord випускає функції закритої бета-версії для підтримки внутрішньоігрового спілкування серед яких є кросплатформний обмін повідомленнями (між PC, консолями й мобільними пристроями), можливість прив’язати внутрішньоігровий чат до певного сервера Discord та додати голосовий чат на основі голосових інструментів Discord.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.