🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоГаджети
4 січня 2025, 09:30
2025-01-04
Nvidia ймовірно просуватиме свої нові відеокарти завдяки появі технології DLSS 4.0
Компанія Nvidia готується представити нове покоління своїх відеокарт RTX 5000, яке, ймовірно підтримуватиме нову ітерацію технології масштабування зображення в реальному часі DLSS 4.0. Попередня версія була багато в чому ексклюзивною для відеокарт серії RTX 4000.
Як повідомляє Wccftech, відеокарту ASUS RTX 5080 з приставкою «DLSS 4» було помічено в європейському магазині. Її ціна складає 1700 євро, але оскільки це версія від вендора, можна очікувати, що референсні Founders Edition матимуть нижчу ціну в районі $1200-$1300.
Раніше повідомлялося, що виробники чипів Nvidia та AMD просять партнерів пришвидшити постачання графічних процесорів наступного покоління на ринок США, щоб встигнути до підвищення тарифів, які можуть підняти ціни на відеокарти на 40%.
DLSS 4.0, який прийде на зміну DLSS 3.5 для кращого масштабування та збільшення продуктивності в іграх. Раніше про появу нової версії відомої технології не повідомлялося, але оскільки AMD також планує випустити FSR 4 разом з графічними процесорами RDNA 4, швидше за все, NVIDIA не буде оновлювати свою DLSS 3.5, а випустить нову версію.
DLSS 3.0 використовувала нове покоління оптичного прискорювача потоку (OFA), що входить до складу графічних процесорів RTX покоління Ada Lovelace. Новий OFA є швидшим і точнішим, ніж OFA, доступний у попередніх графічних процесорах RTX Turing і Ampere. Це призводить до того, що DLSS 3.0 є ексклюзивним для відеокарт серії RTX 4000, хоча старіші версії GPU також отримали буст від появи технології.
Згодом Nvidia випустила DLSS 3.5, яка додала реконструкцію променів, замінюючи кілька алгоритмів згладжування однією моделлю ШІ, навченою на п’ять разів більшій кількості даних, ніж DLSS 3. Реконструкція променів доступна на всіх графічних процесорах RTX і в перших цільових іграх з трасуванням шляхів (так зване «повне трасування променів»), включаючи Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC, Portal з RTX і Alan Wake 2.
Очікується, що RTX 5080 матиме 10752 ядра Cuda, 16 ГБ GDDR7 VRAM і 360 Вт TDP. RTX 5080 є єдиною картою в лінійці, яка ймовірно матиме найшвидшу пам’ять GDDR7 з тактовою частотою 30 Гбіт/с, в той час, як інші будуть мати швидкість пам’яті 28 Гбіт/с.
Як повідомляється, NVIDIA запускає RTX 5080 6 січня, навіть раніше, ніж RTX 5090, і очікується, що вона з’явиться в роздрібних магазинах 21 числа цього місяця.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.