Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

З новим великим патчем для S.T.A.L.K.E.R. 2 NPC-сталкери «живуть довгим та щасливим життям»

Українська студія GSC Game Worlds випустила патч 1.4, який покращує систему симуляції A-Life в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Як змінює гру це оновлення.

Залишити коментар
З новим великим патчем для S.T.A.L.K.E.R. 2 NPC-сталкери «живуть довгим та щасливим життям»

Українська студія GSC Game Worlds випустила патч 1.4, який покращує систему симуляції A-Life в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Як змінює гру це оновлення.

За словами розробників, патч додає «постійний A-Life» з яким сталкери «тепер живуть довгим та щасливим життям, аж поки не зустрінуть свою смерть у Зоні». Подібна механіка була в перших частинах гри, коли гравець міг натикатися на одних і тих самих NPC, які займаються своїми справами в різних куточках ігрової мапи.

Натомість у S.T.A.L.K.E.R. 2 звичайні рандомні сталкери зникали назавжди, щойно пропадали з поля зору гравця. На цей крок розробника довелося піти, щоб покращити оптимізацію та вкластися в дедлайни релізу, який і так неодноразово відкладався.

Серед інших покращень, які були в попередніх частинах, GSC повернули мутантам у S.T.A.L.K.E.R. 2 можливість «ласувати трупами» та «бути насторожі коли щось чи хтось» знаходиться поблизу них. Крім того, мутант «Бюрер» поліпшив свої телекінетичні здібності, щоб ловити й кидати гранати.

Розробники також вдосконалили бойову систему й поведінку ШІ, і урізноманітили пул облич рандомних персонажів. У GSC також підкреслили, що після пострілу по ковбасі більше не з’являються краплі крові, а відкриття вогню по качках уже не змушує їх летіти у воду.

Патч 1.4 займає близько 15 ГБ, повний список виправлень можна дізнатися в описі на сайті студії.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Розробники S.T.A.L.K.E.R. анонсували покращене видання Legends of the Zone Trilogy з якого прибрали російське озвучення
Розробники S.T.A.L.K.E.R. анонсували покращене видання Legends of the Zone Trilogy, з якого прибрали російське озвучення
По темi
Розробники S.T.A.L.K.E.R. анонсували покращене видання Legends of the Zone Trilogy, з якого прибрали російське озвучення
«У нас тепер дуже багато можливостей щоб робити більше». Наступні проєкти GSC Game World можуть бути повязані не лише з серією S.T.A.L.K.E.R.
«У нас тепер дуже багато можливостей, щоб робити більше». Наступні проєкти GSC Game World можуть бути пов’язані не лише з серією S.T.A.L.K.E.R.
По темi
«У нас тепер дуже багато можливостей, щоб робити більше». Наступні проєкти GSC Game World можуть бути пов’язані не лише з серією S.T.A.L.K.E.R.
Моди зброя і покращений ШІ. Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 опублікували дорожню карту підтримки гри в найближчі 3 місяці
Моди, зброя і покращений ШІ. Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 опублікували дорожню карту підтримки гри в найближчі 3 місяці
По темi
Моди, зброя і покращений ШІ. Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 опублікували дорожню карту підтримки гри в найближчі 3 місяці
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.