Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 травня 2025, 13:25
2025-05-15
З новим великим патчем для S.T.A.L.K.E.R. 2 NPC-сталкери «живуть довгим та щасливим життям»
Українська студія GSC Game Worlds випустила патч 1.4, який покращує систему симуляції A-Life в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Як змінює гру це оновлення.
Українська студія GSC Game Worlds випустила патч 1.4, який покращує систему симуляції A-Life в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Як змінює гру це оновлення.
За словами розробників, патч додає «постійний A-Life» з яким сталкери «тепер живуть довгим та щасливим життям, аж поки не зустрінуть свою смерть у Зоні». Подібна механіка була в перших частинах гри, коли гравець міг натикатися на одних і тих самих NPC, які займаються своїми справами в різних куточках ігрової мапи.
Натомість у S.T.A.L.K.E.R. 2 звичайні рандомні сталкери зникали назавжди, щойно пропадали з поля зору гравця. На цей крок розробника довелося піти, щоб покращити оптимізацію та вкластися в дедлайни релізу, який і так неодноразово відкладався.
Серед інших покращень, які були в попередніх частинах, GSC повернули мутантам у S.T.A.L.K.E.R. 2 можливість «ласувати трупами» та «бути насторожі коли щось чи хтось» знаходиться поблизу них. Крім того, мутант «Бюрер» поліпшив свої телекінетичні здібності, щоб ловити й кидати гранати.
Розробники також вдосконалили бойову систему й поведінку ШІ, і урізноманітили пул облич рандомних персонажів. У GSC також підкреслили, що після пострілу по ковбасі більше не з’являються краплі крові, а відкриття вогню по качках уже не змушує їх летіти у воду.
Патч 1.4 займає близько 15 ГБ, повний список виправлень можна дізнатися в описі на сайті студії.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.