Заробіток на YouTube під час війни. Блогер-мільйонник Дурнєв назвав цифри
Блогер-мільйонник Олексій Дурнєв розповів, скільки можна заробити на YouTube під час війни.
Блогер-мільйонник Олексій Дурнєв розповів, скільки можна заробити на YouTube під час війни.
Блогер-мільйонник Олексій Дурнєв розповів, скільки можна заробити на YouTube під час війни.
За його словами, в Україні справжній блогер-мільйонник до війни заробляв від $10 000 до $40 000 на місяць, залежно від тематики. А у рф ці цифри потрібно було помножити на три-чотири. Нині ж заробітки впали, зазначив блогер, пише «Главком».
«Дохід людини, яка робить контент і розміщує його на YouTube складається з кількох складових. Перша — монетизація YouTube, тобто реклама, яку вставляє у відео сам YouTube. Росіяни після 24 лютого стали частіше скаржитися на наш контент, бо у ньому про них ідеться. Через це бот YouTube вирішує, що це якийсь образливий контент і позбавляє нас реклами, яка дає дохід. Тобто через ці скарги наш дохід загалом зменшується», — розповів він.
Друга складова доходу, каже Дурнєв, — рекламні інтеграції. «Це, наприклад, коли ти, рекламний ролик, скажімо, Coca-Cola, самостійно вставляєш у певне місце своєї програми. Такої реклами в нас стало в рази менше. Коли війна, сам рекламодавець не прагне щось рекламувати, бо купівельна спроможність населення знизилася», — розповідає блогер.
Він зазначив, що зараз рекламний ринок потроху повертається до життя, повертаються рекламні агенції та їхні клієнти з евакуації.
«Та, попри це, бюджети суттєво менші, і загалом замовлень менше. Але це фігня порівняно з тим, через що ми всі зараз проходимо. Я дуже вдячний долі за те, що ми можемо платити зарплатню співробітникам, навіть у цей час її трохи підняли через те, що гривня впала. Бо розуміємо, що людям потрібно орендувати житло та на щось жити», — каже Дурнєв.
За словами Дурнєва, якщо прибрати образливі слова на адресу росіян із шоу, це покращило б монетизацію, однак він цього не робитиме.
«Якщо згадувати про росіян, то без образ якось не виходить. Після того, як бачиш, як вони атакують наші мирні міста», — пояснив ведучий.
Також блогер розповів, як змінилася географія його глядачів.
«Ось цифри нашої аудиторії за останні 90 днів. Україна — 71,4%, Польща — 7,4%, Німеччина — 3,5%, США, Чехія ще є. А росії немає. Зовсім. Якщо, наприклад, узяти грудень 2021 року: Україна — 80%, Росія — 6%, Польща — 4%, трохи було з Білорусі та США», — зазначив Дурнєв.
Він зізнався, що майже не дивиться українських YouTube-блогерів.
«Чесно зізнаюся, саме українських дуже мало дивлюся. Хоча інколи виникає гостре бажання подивитися щось саме українською. Добре, що зараз на Netflix стало багато україномовного контенту. За це їм велика дяка. Тому що, коли вивчаєш мову та хочеш її розвивати, потрібно дивитися контент українською. З україномовного YouTube відзначив би „Історію без міфів“», — зазначив блогер.