💰 Хочеш вільно розраховуватись криптою? Trustee Plus - криптогаманець і платіжна картка 💳👉
Марія БровінськаGameDev
12 жовтня 2024, 10:11
2024-10-12
Українські студії Hologryph і TowerHaus разом з видавцем tinyBuild оголосили про вихід демо-версії SAND - шутера про галичан у космосі. Розповідаємо, як зіграти
Перше демо SAND дозволяє випробувати PVP-режим і ознайомитися з частиною геймплейних сценаріїв, які будуть у повній версії гри. У командах до 6 людей гравці створять та модифікують власну рухому фортецю — Трамплер — та зіткнуться з іншими командами у гонитві за скарбами.
Розробники також опублікували нове геймплейне відео SAND, яке ознайомить гравців з усіма присутніми в демо механіками: розбудовою гігантських крокоходів Трамплерів, вогневими сутичками з іншими командами та пошуком ресурсів у занурених в піски містечках Софії.
Нагадаємо, події SAND розгортаються в альтернативній дизельпанковій версії початку XX століття, де людство подорожує зірками, а космічну експансію очолила Австро-Угорська Імперія. Колись перлина серед позаземних колоній Кайзера, планета Софія лежить в руїнах після екологічної катастрофи, в результаті якої океани планети повністю випарувались. Її смертельно небезпечними пустелями та безлюдними містами мандрують лише найзухваліші — чи то пак божевільні, — мисливці за скарбами. Поодинці або гуртом, вони змагаються один з одним у пошуках загублених багатств.
У новій демо-версії SAND гравець стане за штурвал Трамплера — гігантської крокуючої машини, на борті якої ви (наодинці чи разом із друзями) будете досліджувати відкритий світ та битися із суперниками. SAND поєднує динамічні бої з простим для опанування, але багатим на події геймплеєм, що подарує вам як напружені битви, так і спокійні хвилини, щоб насолодитися оточенням.
SAND створено українською командою із самісінького серця Львова. Художній стиль та сюжет гри шанують український народ і багатства його культурної спадщини. Для створення альтернативно-історичного дизельпанкового всесвіту SAND розробники надихалися історією українців в часи Австро-Угорської Імперії.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
У вас лінк на завантаження демо веде не на ресурс STEAM, а на неіснуючу сторінку на dev.ua (ще й російською 😕)