💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Наталія АнікушинаРекомендації
23 квітня 2023, 16:59
2023-04-23
Джефф Безос використовує 3 блискучі тактики розповіді, щоб залучити аудиторію. Що він робить?
Сторітелінг є базовою навичкою для підприємців і засновників для залучення інвесторів, співробітників і клієнтів. Звичайно, люди хочуть співпрацювати з кимось розумним, але вони також хочуть бути частиною захоплюючої та надихаючої подорожі. Історія, яку ви розповідаєте — і те, як ви її розповідаєте — має вирішальне значення для створення команди-переможця. Захоплююче інтерв’ю з засновником Amazon опублікувало видання Inc.
Під час інтерв’ю з колишніми керівниками Amazon для моєї нової книги «The Bezos Blueprint» я дізнався, що Джефф Безос був захоплюючим оповідачем — навичкою, яку він набув, коли був хлопчиком, який захоплювався науково-фантастичними романами. У міру дорослішання Безос продовжував вдосконалювати свої навички оповідання.
Коли він розповідає історію заснування Amazon, Безос використовує передову тактику оповідання, знайому голлівудським сценаристам: Beats. «Ріт» — це сцена, яка продовжує рух і захоплює аудиторію.
У той час як двогодинний фільм може містити п’ятнадцять або більше основних сюжетних фрагментів, є три основні, які ви повинні вплести в бізнес-пропозицію чи презентацію.
Каталізатор
Це спонукальний випадок, сцена, яка викликає пригоду. Це сцена в Ноттінг-Хіллі, коли Г’ю Грант заходить за ріг і натикається на Джулію Робертс, проливаючи апельсиновий сік на її блузку. Немає фільму без інциденту.
Для Джеффа Безоса інцидент стався, коли він працював у хедж-фонді в Нью-Йорку. Він дізнався, що Інтернет зростає на 2300 відсотків на рік. Якби він не натрапив на цю статистику, він би не продовжував ідею продавати товари в Інтернеті.
Запитайте себе: «Що надихнуло мою ідею?» Це могла бути книга, подія, проблема, яка потребує вирішення. Коли ви визначите інцидент, який поклав початок пригоді, поділіться ним зі своєю аудиторією.
Все втрачено
Це одна з моїх улюблених сцен у будь-якому хорошому фільмі. Це досить легко помітити, коли ви знаєте, що шукати.
Момент «все втрачено», коли здається, що герой ніколи не досягне своєї мети. Джордж Лукас, який вивчає оповідання, створив культовий момент «все втрачено» в оригінальній «Зоряних війнах», коли центральні герої були ледь не розчавлені у смітнику. Досвід змінює їх і зміцнює їхню рішучість.
Ці сцени настільки критичні, що міфолог Джозеф Кемпбелл простежив їх до деяких із найдавніших оповідей в історії. Він називав їх «темною ніччю душі».
Темна ніч Безоса настала після того, як ціна акцій Amazon впала на 90 відсотків. Одне популярне ділове видання дало заголовок «Амазон. Бомба». Це заголовок, який Безос любить згадувати майже кожного разу, коли ділиться історією Amazon. Чому? Тому що історія про те, як Amazon вижила, відображає незмінні цінності мужності, рішучості та прагнення до досконалості.
Поставте собі такі запитання: «Які перешкоди ледь не зірвали мої плани?» «Які перешкоди подолала моя команда і як це сформувало наші цінності?» «З якими проблемами я зіткнувся, будуючи свою компанію, і які уроки я отримав?
Те, як ви вилізли з безодні, і чого ви навчилися з цього досвіду, надихне вашу аудиторію.
Розваги та ігри
Це ритм чи ритми, коли сценаристи створюють смішні, безтурботні моменти, щоб зняти напругу. Шанувальники Гаррі Поттера миттєво впізнають цю сцену — це коли персонажі весело грають у квідич.
Розповідаючи про заснування Amazon, Безос покладається на кілька сцен «розваг та ігор». Наприклад, поки Безос мандрував, він викликав адвоката, щоб подати документи про реєстрацію. Безос назвав компанію Cadabra. Але адвокат цього не зрозумів і повторив: «Труп?»
Безос зрозумів натяк і змінив назву на Amazon. Сцена Cadabra не потрібна для історії Amazon. Але Безос розуміє, що хороша історія інформує та розважає. Не давайте своїй аудиторії шансу занудьгувати. Використовуйте такти, щоб рухатися, і ваші слухачі будуть прикуті до кожного слова.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.