💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Права на ігри за «Володарем перснів» і «Хоббітом» викупив Embracer Group. Плани у видавця вкрай амбіційні

Шведська компанія Embracer Group набула прав на літературні версії «Володаря перснів» і «Хоббіта», а також їхню адаптацію в інші формати. Також видавець купив одразу кілька ігрових студій. Про це він повідомив на своєму офіційному сайті.

Залишити коментар
Права на ігри за «Володарем перснів» і «Хоббітом» викупив Embracer Group. Плани у видавця вкрай амбіційні

Шведська компанія Embracer Group набула прав на літературні версії «Володаря перснів» і «Хоббіта», а також їхню адаптацію в інші формати. Також видавець купив одразу кілька ігрових студій. Про це він повідомив на своєму офіційному сайті.

Враховуючи, що Embracer Group спеціалізується на іграх, імовірно, саме їх створюватимуть за всесвітом «Володаря перснів» насамперед. Але в компанії зазначили, що також зацікавлені в інших форматах медіа за мотивами творчості Толкіна. Наприклад, в окремих фільмах про персонажів саги на кшталт Арагорна чи Гендальфа.

Embracer Group (а точніше — її підрозділу Asmodee Group) уже належать права на випуск настільних і карткових ігор за всесвітом «Володаря перснів». Це одна з найуспішніших ліцензій компанії, а сумарно було випущено понад десяток ігор із більш як сотнею розширень.

Набуття прав на «Володаря перснів» і «Хоббіта» має зміцнити курс Embracer Group на трансмедійне просування своїх проєктів. Компанія заснувала окремий підрозділ Middle-earth Enterprises, який займатиметься суто проєктами за всесвітом Середзем’я.

Сума угоди не розголошується.

Але й про відеоігровий напрям в Embracer Group не забули, продовжуючи його зміцнювати. Для цього видавець купив одразу кілька студій:

  • Limited Run Games — спеціалізується на виданні інді-ігор на фізичних носіях і в колекційних версіях;
  • Singtrix — особлива система розпізнавання голосу;
  • Tuxedo Labs — розробники гри з повною руйнівністю Teardown;
  • Tripwire Interactive — розробники кооперативного хорор-шутера Killing Floor.

Також Embracer Group придбала свою першу японську студію Tatsujin. Їй належить повна бібліотека студії Toaplan, яка закрилася ще 1994 року.

Додатково видавець придбав ще одну студію, яка займеться розробленням ігор на ПК і консолі, але назва поки що не розкривається. У Embracer Group зазначили, що угода ще в процесі укладання, а її вартість буде «третя або четверта» за величиною серед усіх угод компанії.

Плани Embracer Group украй амбітні. Прямо зараз у неї сумарно в розробленні 220 ігор, причому 25 з них — преміального ААА-класу. Деякі вийдуть навіть до кінця 2022 року, а гучні анонси мають відбутися вже на gamescom у серпні.

Ігри від Netflix. Як у них зіграти та які у них перспективи?
Ігри від Netflix. Як у них зіграти та які у них перспективи?
По темі
Ігри від Netflix. Як у них зіграти та які у них перспективи?
Ubisoft скорочує бюджети скасовує проекти та готується до кризи. Ставку студія робить на мобільні ігри та Assassin's Creed
Ubisoft скорочує бюджети, скасовує проекти та готується до кризи. Ставку студія робить на мобільні ігри та Assassin’s Creed
По темі
Ubisoft скорочує бюджети, скасовує проекти та готується до кризи. Ставку студія робить на мобільні ігри та Assassin’s Creed
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Понад половина геймерів страждають на напади неконтрольованого гніву. Які причини агресії та яка консоль дратує найсильніше
Понад половина геймерів страждають на напади неконтрольованого гніву. Які причини агресії та яка консоль дратує найсильніше
Понад половина геймерів страждають на напади неконтрольованого гніву. Які причини агресії та яка консоль дратує найсильніше
Реалістичні та захопливі ефекти у відеоіграх стають причиною глибокого розчарування, коли гравці не можуть пройти боса або побити свій рекорд, ідеться у статті Daily Mail.
Hollow Knight — інді-пригода про жуків, яка за якістю перевершує майже всі ААА-ігри
Hollow Knight — інді-пригода про жуків, яка за якістю перевершує майже всі ААА-ігри
Hollow Knight — інді-пригода про жуків, яка за якістю перевершує майже всі ААА-ігри
Hollow Knight Silksong — це одна з найочікуваніших інді-ігор на поточний момент. Її розробкою займається студія Team Cherry, яка раніше випустила лише одну гру — Hollow Knight. Але й цього виявилося достатньо, щоб розробники назавжди увійшли в історію ігрової індустрії. Адже Hollow Knight за якістю не поступається дорогим ААА-іграм, а місцями навіть перевершує їх. Розповідаємо про цю незвичайну пригоду з жуками в головних ролях, яка обов’язково має залишитися у ваших серцях.
Celeste – чарівна історія про прийняття себе і водночас нереально складна гра
Celeste – чарівна історія про прийняття себе і водночас нереально складна гра
Celeste – чарівна історія про прийняття себе і водночас нереально складна гра
На перший погляд Celeste може здатися стандартним ретро-платформером, мода на які не вщухає із середини «нульових». Певною мірою так і є, чого приховувати. Але насправді ця відеогра дарує набагато більше, ніж може здатися, якщо судити про неї поверхнево. Адже Celeste чудово працює і як метафорична історія про прийняття себе, і як надмірно хардкорний спосіб випробувати свої нерви та ігрові вміння на міцність. Розповідаємо про цю чарівну пригоду, яка зовсім недарма отримала нагороду за найкращу інді-гру 2018 року (і яка допомогла головному розробнику прийняти себе як трансжінку).
Українська студія Frag Lab розпочала публічне тестування фантастичного шутера Shatterline
Українська студія Frag Lab розпочала публічне тестування фантастичного шутера Shatterline
Українська студія Frag Lab розпочала публічне тестування фантастичного шутера Shatterline

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.