Календар ігор на грудень 🎮

Facebook обмежував аудиторію багатьох українських медіа за згадки «Азов», «Азовсталь» та інші слова, які мережа вважала неприйнятними

Експерти Media Development Foundation провели дослідження ситуації з обмеженнями Facebook для українських локальних медіа.

Залишити коментар
Facebook обмежував аудиторію багатьох українських медіа за згадки «Азов», «Азовсталь» та інші слова, які мережа вважала неприйнятними

Експерти Media Development Foundation провели дослідження ситуації з обмеженнями Facebook для українських локальних медіа.

Виявилося, що половина з досліджених медіа (27 з 57) мають обмеження, накладені Facebook. Деякі видання місяцями перебували в зоні обмежень і навіть не підозрювали, як саме вони туди потрапили.

Основних припущень щодо зміни сприйняття Facebook сторінок українських локальних медіа (що видно в інструменті Page Quality, де показаний колір умовної «якості» сторінки — зелений, жовтий чи червоний) є два — порушення авторських прав або, найімовірніше, пов’язаний з війною контент, який ідентифікується як «проблематичний» чи «чутливий».

«Коли ми почали працювати з місцевими медіа над стратегіями розширення аудиторії, ми помітили, що в кожній хвилі учасники мали певні проблеми з їхніми Facebook-сторінками, звідки до них приходить найбільше аудиторії», — йдеться у дослідженні. 

Після аналізу виявилося, що цим сторінкам Facebook обмежив монетизацію чи навіть зрізали органічне охоплення за порушення правил спільноти. 

У більшості випадків причиною були новинні пости з певними словами-тригерами, як-то батальйон «Азов», чи відео з передової. Насправді цей новинний контент відповідав інтересам і потребам громад, на які впливала війна.

Адміністратори сторінок, які в перші місяці війни працювали ледь не цілодобово, часто не помічали зауважень від соцмережі. Але, як згадувалося раніше, порушення серйозно вплинули на органічне охоплення та можливість монетизації. 

«Уперше ми потрапили в бан за публікацію, де фігурували або „Азов“, або „Азовсталь“. Там були фото, але вони були підписані, тобто все за правилами», — повідомляє редакція із Півдня України. В неї «червоний» статус у Facebook.

«За слова „москалі“ і, здається „орки“ в підводках. Ми писали [в контакти підтримки] щодо бану. І навіть видалили з редакторів сторінки людей, які писали ті підводки, але все одно не розбанили…» — повідомляє ще одна редакція із Заходу України, вона має «червоний» статус.

Окремо також досі стоїть проблема рекламних кабінетів для медіа зі східної України. Видання, які зараз залишаються чи не єдиною точкою збору розкиданих країною та світом спільнот (того ж таки Сєвєродонецька, наприклад) вимушені шукати способи обходу міжнародних санкцій. Їх розпізнають як тимчасово окупованих, а, відповідно, Meta не може мати з ними жодної комерційної діяльності.

Як перевірити

Статус сторінки можна перевірити за допомогою інструменту  Page Quality — спеціальної секції бізнес-акаунту Facebook. Зелений колір індикатора означав відсутність порушень, жовтий — часткове обмеження монетизації через кілька порушень, червоний — вимкнення монетизації та обмеження органічного охоплення через грубі порушення.

Електробайки по-українськи між Києвом та Лос-Анджелесом в «СКШ»

Дивіться, чим живе Delfast під час війни в Україні

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Жодних ігор у метавсесвіті: Facebook припинить підтримку свого сервісу для геймерів
Жодних ігор у метавсесвіті: Facebook припинить підтримку свого сервісу для геймерів
Жодних ігор у метавсесвіті: Facebook припинить підтримку свого сервісу для геймерів
У Facebook та Instagram з'явилася підтримка NFT. В Україні це одна з важливих технологій для допомоги ЗСУ
У Facebook та Instagram з'явилася підтримка NFT. В Україні це одна з важливих технологій для допомоги ЗСУ
У Facebook та Instagram з'явилася підтримка NFT. В Україні це одна з важливих технологій для допомоги ЗСУ
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Twitter, Facebook і Instagram видалили низку облікових записів, які були спрямовані проти російської пропаганди і боролися з нею в тому числі і за допомогою мемів. За словами дослідників, кампанія тривала майже 5 років. Розповідаємо головне з матеріалу Vice.
Як працюють нові соцмережі BeReal, Locket Widget, Yubo та Poparazzi, що потіснили Facebook і конкурують з Instagram і TikTok за увагу зумерів
Як працюють нові соцмережі BeReal, Locket Widget, Yubo та Poparazzi, що потіснили Facebook і конкурують з Instagram і TikTok за увагу зумерів
Як працюють нові соцмережі BeReal, Locket Widget, Yubo та Poparazzi, що потіснили Facebook і конкурують з Instagram і TikTok за увагу зумерів
Нова соцмережа BeReal набула вірусного поширення і витіснила з чартів App Store в США Facebook Марка Цукерберга. Її називають протилежністю Instagram та конкурентом Tik-Tok. Як працює нова платформа, що приваблює увагу зумерів? 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.