💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
5 лютого 2025, 16:48
2025-02-05
FPV із мініганом — британський розробник створює драйвовий шутер Nexus FPV для тих, кому нудно в традиційних симуляторах дронів
Співзасновник студії TruePlayers розповів, що хотів навчитися літати на FPV-дронах, але наявні симулятори видалися йому нудними. Тому він вирішив створити власний роуґлайк-шутер про бойовий FPV, сповнений екшену та вибухів, але з реалістичним керуванням та фізикою.
Співзасновник студії TruePlayers розповів, що хотів навчитися літати на FPV-дронах, але наявні симулятори видалися йому нудними. Тому він вирішив створити власний роуґлайк-шутер про бойовий FPV, сповнений екшену та вибухів, але з реалістичним керуванням та фізикою.
«У Nexus ви — сила природи. Маневруйте під вогнем, опануйте повітряний бій та сійте руйнування з небес у цьому ризикованому FPV роґалик-шутері з дронами. Пілотуйте передові бойові дрони у напружених місіях, де важлива кожна мить. Смерть повертає вас на базу — але ваші технології, навички та міць зростають з кожним забігом», — йдеться в описі Nexus FPV.
Гра дозволить змінювати та кастомізувати корпус і пропелери дрона, а також експериментувати з озброєнням. Гравцям потрібно буде здобувати «військові трофеї» на місіях, щоб розбудовувати свою базу, відкривати нові дрони та досліджувати нові види зброї.
«Я хотів навчитися керувати FPV-дронами, але всі симулятори були нудними, тому я працюю над цим», — розповів в X (Twitter) співзасновник студії TruePlayers Адріан Руїз.
За його словами, звичайні симулятори FPV відчуваються як «домашня робота» і не пропонують ніякого челенджу, лише польоти порожніми мапами. Натомість Nexus FPV запропонує більш розважальний підхід, зберігаючи при цьому елементи симулятора — в ній не буде асісту та аркадного керування, а дрони матимуть реалістичну фізику.
У Nexus FPV гравці зіткнуться з оборонними системами й ескадрильями ворожих дронів у тісних промислових зонах та на відкритих полях бою. «Кожен забіг робить вас сильнішими — ваші навички загострюються з кожним польотом, а база зростає з кожною знайденою деталлю», — пояснює концепцію гри розробник.
Реліз Nexus FPV запланований на 2025 рік. Вона вже має сторінку в Steam, де серед списку підтримуваних мов вказана й українська локалізація.
Розробники симулятора FPV-дронів Liftoff два роки намагалися зв’язатися з українською владою для співпраці. Їм це вдалося після розголосу в X (Twitter)
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.