😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
7 березня 2025, 16:05
2025-03-07
UPD. Українська Frogwares запустила збір коштів на розробку гри The Sinking City 2 і зібрала вдвічі більшу суму менш ніж за добу
Студія Frogwares, відома за серією відеоігор про Шерлока Голмса, стартувала на Kickstarter кампанію зі збору коштів на створення сиквелу до лавкрафтівського горрору The Sinking City. Менш ніж за добу розробники зібрали вдвічі більшу суму.
Студія Frogwares, відома за серією відеоігор про Шерлока Голмса, стартувала на Kickstarter кампанію зі збору коштів на створення сиквелу до лавкрафтівського горрору The Sinking City. Менш ніж за добу розробники зібрали вдвічі більшу суму.
Frogwares, яка має основний офіс у Києві та дочірні в Ірландії, анонсувала The Sinking City 2 навесні минулого року. Це гра в жанрі жахи-виживання від третьої особи, де події розгортаються в альтернативних лавкрафтських реаліях США 1920-х років.
За словами розробників The Sinking City 2 має на меті стати оригінальною, але справжньою лавкрафтівською подорожжю, в якій гравці зіткнуться не лише з культовими монстрами, а й з новими унікальними створіннями, які розширюють міфи про Ктулху.
Гравці збиратимуть докупи численні додаткові підказки, розкидані по всьому місту Аркгем, щоб відкрити нові таємні шляхи просування та різноманітні ігрові бонуси. Їм також доведеться покращувати свій інвентар, створювати додаткові предмети та підвищувати рівень перків, щоб «залишатися в строю якомога довше».
На відміну від Окмонта з першої частини, Аркгем покинутий мешканцями — в ньому залишилося лише «кілька збочених умів». Це занепадаючий лабіринт затоплених вулиць, зруйнованих особняків і моторошної тиші, говорять розробники.
«The Sinking City 2 можна досліджувати як пішки, так і на човні. У порівнянні з TSC1, ми зменшили розмір карти, щоб створити достатньо таємниць, які ви зможете відкрити, прочісуючи місцевість і розвіюючи туман війни», — пояснюють у Frogwares.
На Kickstarter розробники планують зібрати $108 035. Менш ніж за годину після запуску кампанії вони вже зібрали понад половину суми — $60,696 (на момент написання матеріалу). З нагоди запуску в Frogwares опублікували новий геймплейний трейлер проєкту.
«Оригінальна The Sinking City досі залишається однією з наших найуспішніших ігор, скоріш за все, завдяки сильнішому нахилу до жанру жахів та сетингу. У минулому ми створили чимало детективних пригод, тож тепер ми збираємося змішати все, щоб продовжувати робити те, що люди люблять у нас — тобто багаті на історію враження — і при цьому мати можливість розвиватися. Індустрія змінюється навколо нас, і ми хочемо забезпечити майбутнє студії», — розповів Сергій Оганесян, керівник видавничого відділу Frogwares.
В студії повідомили, що наразі її штат співробітників перевищує 90 людей.
«Серед наших останніх робіт — гра у жанрі лавкрафтівського горору з відкритим світом The Sinking City (2019) та дві гри про Шерлока Холмса, в тому числі наша гра Sherlock Holmes The Awakened (2023), яку ми повністю розробили та запустили під час російського вторгнення в нашу країну», — підкреслили в Frogwares.
The Sinking City 2 створюється на рушії Unreal Engine 5 гра і зможе похизуватися графікою наступного покоління, глобальним освітленням Lumen, фотореалізмом Nanite, створеними у Metahuman живими персонажами та іншими передовими технологіями.
Реліз гри запланований на PC (Steam, EGS, GOG), PS5 та Xbox Series у грудні 2025 року.
UPD. Frogwares, менш ніж за добу, зібрала вдвічі більшу суму на розробку The Sinking City 2, ніж планувала і розкрила додаткові цілі кампанії на Kickstarter.
«The Sinking City 2 було повністю профінансовано менш ніж за дві години! Від щирого серця дякуємо вам. Після цієї святкової миті ми знову занурюємося в роботу над створенням захопливої гри в жанрі survival horror, на яку ви заслуговуєте», — повідомили розробники.
У Frogwares зазначили, що якщо гра збере $300 000, то в ній з’являться додаткові розслідування — «нові таємниці, рідкісні предмети, приховані знання та секретні локації». Всього розробники підготували 9 додаткових можливостей, які можуть бути реалізовані, якщо проєкт збере більше грошей.
Наразі на Kickstarter понад 2000 бейкерів акумулювали $228,623. Збір коштів триватиме ще 29 днів.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.