💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Вікторія ГорбікВійна
22 квітня 2022, 14:45
2022-04-22
Київський розробник Frogwares відкладає вихід квесту Sherlock Holmes: Chapter One для Xbox на невизначений термін
Київська студія скасувала вихід відеогри Sherlock Holmes: Chapter One на Xbox, який повинене був відбутись 28 квітня. Про це компанія повідомила в своєму Twitter.
Це перша гра з серії, яка розроблена самою Frogwares.
Версія гри для PlayStation 4 буде запущена 28 квітня. А от випуск версії для Xbox SKU «відкладено на невизначений термін».
В повідомленні від студії значиться, що терміни випуску версій на PS5, серію Xbox X та PC відтерміновують до першого листопада. Компанія зазначає, що причини цього в тому, що «сфера роботи була більшою, ніж оцінити».
Також у Frogwares зазначили, що було проведено багато роботи для гармонійного запуску. «Ми стали ближче до завершення цих версій, але сталася війна», — пишуть у повідомленні.
Студія виразила розчарування, оскільки це означає «інвестувати (додаткові) час і гроші» в ці версії. Крім того, подякувала своїм прихильникам за добрі слова та підтримку.
«Війна сильно вплинула на нас з виробничої точки зору. Збереження нашого персоналу та ментального здоров’я — першочергове для нас в цій ситуації. З тими ресурсами та робочою силою, яка в нас є зараз, ми можемо випустити версію PS4 з 28 квітня. Однак ми повинні відкласти версію Xbox на невизначений термін», — зазначили у Frogwares.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.