Збираємо базу IT-компаній. Приєднуйтесь 👇

Влада росії задумалася про свою ігрову індустрію, геймдев-міста і консолі. На все хочуть виділити $50 млрд

Уряд росії почав серйозно обговорювати системні заходи щодо підтримки своєї ігрової індустрії. Плани в депутатів амбітні, але абсолютно нереалістичні. Розповідаємо, яким бачать геймдев Росії російські політики.

Залишити коментар
Влада росії задумалася про свою ігрову індустрію, геймдев-міста і консолі. На все хочуть виділити $50 млрд

Уряд росії почав серйозно обговорювати системні заходи щодо підтримки своєї ігрової індустрії. Плани в депутатів амбітні, але абсолютно нереалістичні. Розповідаємо, яким бачать геймдев Росії російські політики.

Виданню «Ъ» вдалося дізнатися про плани російського уряду з приводу ігрової індустрії до 2030 року. У росії планують створити розробників та видавця, які будуть повністю підконтрольні уряду. На витівку готові витратити за найуспішнішого сценарію 50 мільярдів доларів.

Число російських ігрових студій хочуть збільшити у 14 разів. Усе для того, щоб до 2030 року випустити 25 відеоігор із бюджетом від 6,5 млн рублів і 40 «менш дорогих» відеоігор. До того ж ігри хочуть використовувати як «м’яку силу» для поширення проросійських ідей по всьому світу.

Федеральний проєкт із реалізації вищепереліченого отримав назву «Ігрова індустрія майбутнього». Влада створить спеціальні центри, які контролюватимуть розвиток ігрової індустрії в росії. Наприклад, планують створити нову структуру «Росгейм», яка відповідатиме за стратегічний розвиток.

У росії вбачають великий інвестиційний потенціал у відеоіграх, тому не планують шкодувати гроші на них. Навіть за найскромнішого сценарію уряд росії виділить 7 млрд доларів на розвиток індустрії. Також є «амбітний» сценарій на 20 мільярдів і «лідерський» на 50 мільярдів.

У країні також планують випустити дві свої консолі, щоб скласти конкуренцію Xbox і PlayStation. До 2030 року у промисловості мають бути зайняті 40 000 осіб. Також у росії створять для них спеціальні «геймдев-міста». Таких буде 5 штук. Ніхто достеменно не пояснив, що означає цей термін.

У росії хочуть створити «російську Electronic Arts», а випуск російських ігор планують поставити на потік. Водночас експерти вважають, що російським депутатам потрібно спочатку хоча б мотивувати й підтримати тих розробників, хто залишився в країні. Адже дуже багато експертів із геймдева залишило країну.

Українці розлютилися на розробників «Відьмака 3» та Cyberpunk 2077 через зв'язок з росією. Що трапилося?
Українці розлютилися на розробників «Відьмака 3» та Cyberpunk 2077 через зв’язок з росією. Що трапилося?
По темі
Українці розлютилися на розробників «Відьмака 3» та Cyberpunk 2077 через зв’язок з росією. Що трапилося?
У Росії хочуть конкурувати зі Steam та Epic Games Store. Займеться всім VK ціна питання - $10 млн
У Росії хочуть конкурувати зі Steam та Epic Games Store. Займеться всім VK, ціна питання — $10 млн
По темі
У Росії хочуть конкурувати зі Steam та Epic Games Store. Займеться всім VK, ціна питання — $10 млн
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
dev.ua запускає джобборд з акційною пропозицією для IT-роботодавців

Надсилайте вакансії

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.