💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 серпня 2024, 15:51
2024-08-16
Стало відомо, які студії будуть представлені на другому українському павільйоні ігрової виставки Gamescom 2024
Організатори другого українського павільйону на найбільшій ігровій виставці Gamescom 2024 повідомили, які українські ігрові студії, сервісні компанії й стартапи продемонструють свої проєкти в німецькому місті Кельн.
Організаторами павільйону виступають конференція Games Gathering, платформа GDBAY та студія VG Entertainment, вказано в пресрелізі.
«Ми беремо участь у Gamescom, щоби продемонструвати стійкість та інноваційність української ігрової індустрії. Попри війну, наші розробники продовжують створювати виняткові ігри та шукати нові бізнес-можливості, доводячи, що дух українського геймінгу є непохитним», — сказала Олена Лобова, співзасновниця та CBDO GDBAY.
Які українські розробники ігор будуть представлені на Gamescom 2024
Hologryph — компанія зі Львова, яка створила Party Hard 2, а також мультиплеєрний Secret Neighbor. Наразі вони працюють над SAND, великою грою PVPVE, де юзери досліджують занепалу планету, наповнену аномаліями, разом з іншими гравцями.
KAVA GAMING — студія, що «втілює в життя творче бачення» за допомогою концепт-арту, ілюстрацій, дизайну персонажів та екологічного дизайну. Спеціалізується на розробці ігор та аутсорсингу.
PlayToMax — розробник ігор HTML5 із понад 12-річним досвідом роботи в галузі. Студія розробляє ігри на замовлення, а також портує проєкти з інших платформ на HTML5.
GSC — український розробник відеоігор з офісами в Україні та Чехії, був заснований у 1995 році та відомий своєю стратегією S.T.A.L.K.E.R. та серії «Козаки». Зараз студія зосереджена на майбутньому релізі «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля».
UGI Studio — бутик-компанія повного циклу розробки ігор і виробництва артів. Вони пропонують своїм клієнтам розробку ігор повного циклу, виробництво артів (2D/3D/UI/UX) та VFX/анімацію (2D/3D).
Twigames — незалежна ігрова студія, розташована в Києві. Вона розробляє власні проєкти (зокрема Hollow Home) та надає послуги з аутсорсу. Нещодавно компанія допомогла Crunchy Leaf Games випустити у ранньому доступі космічний роуглайт Galactic Glitch.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.