💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
27 червня 2023, 16:03
2023-06-27
GameSensor проаналізував чинники, що впливають на успіх гри у Steam. Ключові висновки
Український ігровий аналітичний сервіс GameSensor зібрав дані про найбільші ігрові релізи 2022 року і з’ясував, як на фінансову успішність гри в Steam впливають дата релізу, цінник і відгуки гравців.
Український ігровий аналітичний сервіс GameSensor зібрав дані про найбільші ігрові релізи 2022 року і з’ясував, як на фінансову успішність гри в Steam впливають дата релізу, цінник і відгуки гравців.
Метою аналітиків було знайти відповідь на такі запитання:
Наскільки якість продукту впливає на продажі гри?
Чи є сенс доробляти гру після релізу й намагатись сподобатись гравцям?
Наскільки впливає вартість гри на фінансовий успіх продукту?
Як впливають регіональні ціни на кількість проданих копій?
Чи обов’язково для фінансового успіху релізитись восени чи перед Новим роком?
У своєму аналізі сервіс опирався на відкриті дані Steam, а задля об'єктивного порівняння впливу дати виходу, ціни й оцінок гравців були враховані цільова аудиторія, нішевість жанру та сетингу.
Дослідники враховували кількість гравців, які додали гру в список бажаного, і вивели відносний коефіцієнт конверсії в покупця (ККвП). Він відображає відсоток кількості вішлистів до кількості людей, які дійсно придбали гру в день релізу.
Для дослідження були взяті лише ігри з понад 250 000 вішлистів. Для таких проєктів аналітики підрахували ККвП за перші 30 та 90 днів після релізу. А також склали рейтинг на основі 90-денного ККвП.
До списку ігор 10 ігор із найкращим коефіцієнтом конверсії ввійшли:
Call of Duty®: Modern Warfare® II.
ELDEN RING.
V Rising.
Warhammer 40,000: Darktide.
Stray.
Cult of the Lamb.
Marvel’s Spider-Man Remastered.
MONSTER HUNTER RISE.
God of War.
Persona 5 Royal.
Таблиця GameSensor
На основі побудованої таблиці дослідники GameSensor зробили кілька висновків.
Висновок перший — ігри з високими оцінками краще конвертуються з вішлистів у продажі гри.
Висновок другий — високі оцінки гравців збільшують утримання рівня продажів після релізу гри.
Висновок третій — впізнавана франшиза з великою фанатською базою й попередніми успішними проєктами збільшує конверсії вішлистів у купівлі незалежно від оцінки гри.
Висновок четвертий — випуск гри восени чи напередодні Нового року не має значного впливу на фінансовий успіх. Проте інді-проєктам у цей період важко боротися з ААА-іграми за увагу профільних медіа та органічний трафік.
Висновок п’ятий — Call of Duty є безперечним лідером за розміром аудиторії серед платних ігор у Steam. Це дає змогу грі тримати високий рівень продажів, попри низькі оцінки та дорогий цінник без значних регіональних знижок.
Висновок шостий — лише найвідоміші високобюджетні IP можуть продаватися великими тиражами не маючи низьких регіональних цін. Якщо висока вартість гри відповідає якості та приблизним очікуванням гравців — ціна немає негативного впливу на продажі.
Наостанок аналітики порадили інді-розробникам релізити свої проєкти в максимально готовому стані, не сподіваючись допрацювати недоліки потім. GameSensor закликає приділяти увагу оцінкам від гравців, не випускати свої проєкти в «гарячий» сезон, тверезо оцінювати рівень своєї гри й очікування гравців під час виставленні цінника, а також використовувати регіональні ціни в Steam.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.