💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉

GameSensor проаналізував чинники, що впливають на успіх гри у Steam. Ключові висновки

Український ігровий аналітичний сервіс GameSensor зібрав дані про найбільші ігрові релізи 2022 року і з’ясував, як на фінансову успішність гри в Steam впливають дата релізу, цінник і відгуки гравців.

Залишити коментар
GameSensor проаналізував чинники, що впливають на успіх гри у Steam. Ключові висновки

Український ігровий аналітичний сервіс GameSensor зібрав дані про найбільші ігрові релізи 2022 року і з’ясував, як на фінансову успішність гри в Steam впливають дата релізу, цінник і відгуки гравців.

Метою аналітиків було знайти відповідь на такі запитання:

  1. Наскільки якість продукту впливає на продажі гри?
  2. Чи є сенс доробляти гру після релізу й намагатись сподобатись гравцям?
  3. Наскільки впливає вартість гри на фінансовий успіх продукту?
  4. Як впливають регіональні ціни на кількість проданих копій?
  5. Чи обов’язково для фінансового успіху релізитись восени чи перед Новим роком?

У своєму аналізі сервіс опирався на відкриті дані Steam, а задля об'єктивного порівняння впливу дати виходу, ціни й оцінок гравців були враховані цільова аудиторія, нішевість жанру та сетингу.

Дослідники враховували кількість гравців, які додали гру в список бажаного, і вивели відносний коефіцієнт конверсії в покупця (ККвП). Він відображає відсоток кількості вішлистів до кількості людей, які дійсно придбали гру в день релізу.

Для дослідження були взяті лише ігри з понад 250 000 вішлистів. Для таких проєктів аналітики підрахували ККвП за перші 30 та 90 днів після релізу. А також склали рейтинг на основі 90-денного ККвП.

До списку ігор 10 ігор із найкращим коефіцієнтом конверсії ввійшли:

  1. Call of Duty®: Modern Warfare® II.
  2. ELDEN RING.
  3. V Rising.
  4. Warhammer 40,000: Darktide.
  5. Stray.
  6. Cult of the Lamb.
  7. Marvel’s Spider-Man Remastered.
  8. MONSTER HUNTER RISE.
  9. God of War.
  10. Persona 5 Royal.
Таблиця GameSensor

На основі побудованої таблиці дослідники GameSensor зробили кілька висновків.

Висновок перший — ігри з високими оцінками краще конвертуються з вішлистів у продажі гри.

Висновок другий — високі оцінки гравців збільшують утримання рівня продажів після релізу гри.

Висновок третій — впізнавана франшиза з великою фанатською базою й попередніми успішними проєктами збільшує конверсії вішлистів у купівлі незалежно від оцінки гри.

Висновок четвертий — випуск гри восени чи напередодні Нового року не має значного впливу на фінансовий успіх. Проте інді-проєктам у цей період важко боротися з ААА-іграми за увагу профільних медіа та органічний трафік.

Висновок п’ятий — Call of Duty є безперечним лідером за розміром аудиторії серед платних ігор у Steam. Це дає змогу грі тримати високий рівень продажів, попри низькі оцінки та дорогий цінник без значних регіональних знижок.

Висновок шостий — лише найвідоміші високобюджетні IP можуть продаватися великими тиражами не маючи низьких регіональних цін. Якщо висока вартість гри відповідає якості та приблизним очікуванням гравців — ціна немає негативного впливу на продажі.

Наостанок аналітики порадили інді-розробникам релізити свої проєкти в максимально готовому стані, не сподіваючись допрацювати недоліки потім. GameSensor закликає приділяти увагу оцінкам від гравців, не випускати свої проєкти в «гарячий» сезон, тверезо оцінювати рівень своєї гри й очікування гравців під час виставленні цінника, а також використовувати регіональні ціни в Steam.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Ігрові підсумки тижня: новий рекорд у Steam ціни на інді та особливості поведінки геймерів від Google
Ігрові підсумки тижня: новий рекорд у Steam, ціни на інді та особливості поведінки геймерів від Google
По темi
Ігрові підсумки тижня: новий рекорд у Steam, ціни на інді та особливості поведінки геймерів від Google
Не тільки Metro Exodus BIGFOOT і S.T.A.L.K.E.R. Рейтинг найприбутковіших і найочікуваніші українських ігор у Steam
Не тільки Metro Exodus, BIGFOOT і S.T.A.L.K.E.R. Рейтинг найприбутковіших і найочікуваніші українських ігор у Steam
По темi
Не тільки Metro Exodus, BIGFOOT і S.T.A.L.K.E.R. Рейтинг найприбутковіших і найочікуваніші українських ігор у Steam
В Steam створили куратора з іграми від українських розробників
В Steam створили куратора з іграми від українських розробників
По темi
В Steam створили куратора з іграми від українських розробників
В Україні почалися передпродажі фізичних видань S.T.A.L.K.E.R. 2. Ціни
В Україні почалися передпродажі фізичних видань S.T.A.L.K.E.R. 2. Ціни
По темi
В Україні почалися передпродажі фізичних видань S.T.A.L.K.E.R. 2. Ціни
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.