Марія БровінськаСтартап
24 листопада 2022, 15:22
2022-11-24
Навіщо Glovo розвиває віртуальні ресторанні франшизи та наскільки ефективні Just Doner, Salat Mix і The Шніцель? Бліц-інтерв'ю з новим GM Glovo
Glovo, окрім доставки, розвиває власні віртуальні бренди як на базі «хмарних кухонь» Cook Room, так і в форматі віртуальних франшиз. Наприклад, восени ресторанні бренди компанії Just Doner, Salat Mix і The Шніцель запустились на базі партнера, і тепер їхні страви можна замовити через застосунок Glovo і в Кропивницькому.
dev.ua поспілкувався з генеральною директоркою компанії Glovo в Україні Мариною Павлюк, аби дізнатися, хто може купити ресторанну франшизу та наскільки ефективний такий бізнес.
Glovo, окрім доставки, розвиває власні віртуальні бренди як на базі «хмарних кухонь» Cook Room, так і в форматі віртуальних франшиз. Наприклад, восени ресторанні бренди компанії Just Doner, Salat Mix і The Шніцель запустились на базі партнера, і тепер їхні страви можна замовити через застосунок Glovo і в Кропивницькому.
dev.ua поспілкувався з генеральною директоркою компанії Glovo в Україні Мариною Павлюк, аби дізнатися, хто може купити ресторанну франшизу та наскільки ефективний такий бізнес.
Марина Павлюк
Скільки коштує віртуальна франшиза та які умови її отримання
Glovo Concepts — це франчайзинговий напрям бізнесу компанії Glovo, що передбачає передачу віртуальних брендів у користування партнерським закладам на певних умовах. Glovo запускає віртуальні бренди також і на базі власних Cook Room («хмарних кухонь»).
Компанія розвиває франчайзинг за «некласичною» схемою. Умови співпраці передбачають суму поточного відсотку комісії партнера на платформі Glovo та 5% роялті. Розмір роялті нараховується відповідно до суми продажів франчайзера.
Таким чином, франчайзингова модель дозволяє партнерам з мінімальними інвестиціями урізноманітнювати пропозицію для користувачів, оперативно збільшувати кількість замовлень на доставку, забезпечувати кухню стабільним завантаженням.
Скільки віртуальних франшиз вже продано? З ким Glovo вже співпрацює у форматі віртуальних франшиз?
Стратегічне завдання розвитку напрямів віртуальних франшиз, Cook Room, супермаркетів Glovo Express — це створення додаткового контенту в застосунку — закладів, відповідно розширення можливостей користувачів для замовлення.
Крім цього, напрям віртуальних франшиз допомагає нашим партнерам оптимізувати операційні процеси та нарощувати свій бізнес. Відповідно, серед партнерів з франчайзингу — заклади, що розміщуються в районах з невеликою кількістю ресторанного контенту/інфраструктури. Для франчайзингу вони обирають ті віртуальні бренди, що за меню і продуктовою лінійкою подібні до меню їхніх фізичних закладів. У нас уже продаються такі бренди як Just Doner, The Шніцель, Salat Mix, Food Court.
Кількість проданих франшиз і назви партнерів, з якими співпрацюємо за цим напрямом, наразі не розголошуються.
Які результати співпраці з ресторанами та можливо іншими партнерами у такому форматі?
Ми відстежуємо операційні та економічні метрики партнера, аналізуємо їхню динаміку до та після запуску франшизи. За результатами бачимо, що з віртуальними франшизами ми допомагаємо партнерам збільшити прибуток у середньому на 10-15% та оптимізувати витрати. Ми переконані, що цей напрям особливо актуальний сьогодні, адже дозволяє підтримувати та розвивати локальні бізнеси, які продовжують працювати попри воєнний час, відключення електроенергії та інші негаразди.
«Дивлюсь: в полі щось горить, димить. Потім — свистить. Обернувся — летять ракети, лунає сирена. Гради полетіли». Як працює Glovo під час війни
Україна відбивається від ворогів вже понад два місяці. До нових реалій потроху пристосовуються люди, бізнеси, бюджетні установи. dev.ua починає цикл матеріалів про те, як війну переживають IT-бізнеси в Україні, які до війни створювали комфорт для жителів нашої країни. Сьогодні — про компанію Glovo, в якій під час війни змінився керівник, відкоригувався вектор розвитку, та яка власними силами активно підтримує як воїнів, так і звичайних українців.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі