За 5 років Glovo зайняла 80% ринку в Україні й інвестувала в нього понад 100 млн євро
Такі дані наводить CEO українського офісу Марина Павлюк. За її словами, до повномасштабного вторгнення частка ринку компанії не опускалася нижче 55%.
Такі дані наводить CEO українського офісу Марина Павлюк. За її словами, до повномасштабного вторгнення частка ринку компанії не опускалася нижче 55%.
Про це Павлюк розповіла виданню Forbes. Вона уточнила, що сервіс доставлення Glovo вийшов на 90% обсягів бізнесу, порівнюючи з обсягами до повномасштабного вторгнення, ще в листопаді 2022-го.
«Зараз ми набагато більші, ніж були до війни. Останній місяць ми демонструємо 6% зростання в EBITDA», — говорить CEO українського офісу Glovo.
За її словами, до сервісу вже підключені близько 10 000 партнерів. Найбільше закладів громадського харчування — до 80%. Серед них також є продуктові магазини, косметика, фарма, електроніка, побутові товари та іграшки для дітей. Крім того, доступне замовлення продуктів з великих супермаркетів на кшталт Varus.
Наразі в компанії працюють близько 10 000 кур'єрів, але це «змінна цифра». За п’ять років в Україні близько 60 000 кур'єрів Glovo виконали мінімум одну доставлення.
Станом на січень 2024 року середній чек в Glovo складає 517 грн. Середньостатистичний українець замовляє доставлення в Glovo 11–12 разів на рік. Ми робимо рекорди, при тому, що працюємо на 60% менше часу, аніж інші ринки Glovo, бо в нас є комендантська година», — зауважує Павлюк.
CEO українського офісу оцінює суму інвестицій Glovo в український ринок у понад 100 млн євро. «У цю суму ми включаємо будь-які платежі Glovo в країні. Серед них зарплати, податки, виплати локальним медіакомпаніям, наприклад ТБ-реклама», — говорить Марина Павлюк.
Вона каже, що український ринок — великий для Glovo. Наразі головний офіс не має занепокоєнь на фоні скарги деяких українських бізнесів щодо тиску з боку правоохоронців.
Генеральна директорка також розповіла, що нещодавно анонсований сервіс On-Demand працює в тестовому режимі з жовтня 2023-го — з лютого ця опція доступна в усіх 37 містах України, де є Glovo.
Ця платформа допомагає закладам і магазинам залучати курʼєрів для доставки замовлень. Однак, за словами Марини Павлюк, On-Demand —лише додаткова опція.
«Ми — лідер ринку з часткою понад 80%. До повномасштабного вторгнення це було близько 55–60% у найгірші періоди. On-Demand — додаткова опція для партнерів. Я не думаю, що вона перевершить 10% від об’єму того ринку, який ми зараз маємо», — сказала Павлюк.
Ключова мета Glovo на 2024 рік — зростання у всіх вимірах: покриття міст, кількість партнерів, користувачів та категорії, які вони можуть замовляти. В компанії сподіваються отримувати щонайменше 20% нових користувачів щомісяця.