Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олексій ДзюбаІсторії
21 липня 2023, 13:22
2023-07-21
«Середній чек за останній рік виріс на 19% до 600 грн». Як працює Glovo в Україні під час повномасштабної війни
На сьогодні сервіс доставки Glovo працює в 35 містах України (39 до війни) та готується до перезапуску на деокупованих територіях. Ось що розповіла генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк AIN про подальший розвиток компанії.
На сьогодні сервіс доставки Glovo працює в 35 містах України (39 до війни) та готується до перезапуску на деокупованих територіях. Ось що розповіла генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк AIN про подальший розвиток компанії.
Про відновлення роботи в Україні
У березні 2023 року ми вийшли на 100% довоєнного рівня, а в травні навіть зросли на 10%. На додачу до відновлення основного бізнесу, ми продовжуємо розвивати низку інших бізнес-сегментів. Відновили роботу 11 дарксторів Glovo Express — це супермаркети, що працюють тільки на доставлення. Нещодавно відкрили новий Glovo Express у Вінниці, мережа зросла до 12. У кожному дарксторі представлено близько 3000 позицій, що у два рази більше, ніж було до війни.
Сьогодні ми працюємо з понад сотнею постачальників, тоді як до війни їх було всього 20. Зокрема, ми почали працювати з українськими виробниками крафтового морозива, пива та снеків. Відновили роботу 7 хмарних кухонь — це локації з кухонними приміщеннями, які ми здаємо в оренду нашим партнерам. Наразі на них працюють 20 партнерів із 237 брендами.
Про вкладені кошти на розвиток
Запуск 1 даркстору в середньому потребує 100 000 євро, а відкриття хмарної кухні з усім необхідним оснащенням — 200 000 євро. Україна стала першою країною, у якій Glovo запустив телемедицину. Тож сьогодні в нашому застосунку можна замовити онлайн-консультацію з лікарем, отримати електронний рецепт, а в Києві та Львові — навіть викликати лікаря додому.
Крім того, влітку 2022 року ми розробили й запустили власні віртуальні ресторанні бренди. Це повноцінні концепції, які містять назву бренду, меню, рецепти та маркетингові матеріали.Наразі ми пропонуємо 7 віртуальних брендів, які на умовах франшизи використовують 77 партнерів у 10 містах України. Для нас це збільшення асортименту на платформі, а для партнерів — подвоєння кількості замовлень та збільшення прибутку в середньому на 10–15%.
Фото — Марина Павлюк
Про партнерів і фінансові показники
Середній чек за останній рік виріс на 19% до 600 грн. До речі, 80% замовлень оплачують безготівковим розрахунком. Усі важливі показники — від виторгу до кількості замовлень — виросли. Поліпшився також час доставлення. У деяких містах обсяг замовлень виріс у два-три рази за останній рік, зокрема в Хмельницькому замовлення зросли на 318%, у Вінниці — майже на 300%, у Тернополі — на 275%, у Рівному, Івано-Франківську й Луцьку — майже на 250%, а в Чернівцях — на 200%.
Кількість наших партнерів теж зросла — до 8000. Ми не тільки починаємо працювати з новими ресторанами, а й постійно додаємо нові категорії в застосунку. Наприклад, у березні ми почали працювати з мережею зоомаркетів MasterZoo в 16 містах України, а в червні під’єднали аптечну мережу «Подорожник».
Про працівників і розширення бізнесу
В українській команді Glovo — 250 людей. Скорочення, які відбувалися на глобальному рівні, зачепили Україну мінімально. Зараз маємо багато відкритих позицій, бо наша команда зростає. Наразі сервіс Glovo працює в 35 українських містах. Ми точно знаємо, що продовжимо відновлювати роботу сервісу скрізь, де буде український прапор і де буде безпечно для наших партнерів, кур’єрів, користувачів. Коли Україна поверне Крим, ми будемо готові й до експансії на півострові.
«Дивлюсь: в полі щось горить, димить. Потім — свистить. Обернувся — летять ракети, лунає сирена. Гради полетіли». Як працює Glovo під час війни
Україна відбивається від ворогів вже понад два місяці. До нових реалій потроху пристосовуються люди, бізнеси, бюджетні установи. dev.ua починає цикл матеріалів про те, як війну переживають IT-бізнеси в Україні, які до війни створювали комфорт для жителів нашої країни. Сьогодні — про компанію Glovo, в якій під час війни змінився керівник, відкоригувався вектор розвитку, та яка власними силами активно підтримує як воїнів, так і звичайних українців.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі