Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Валентин ШнайдерГроші
27 червня 2025, 11:11
2025-06-27
«Glovo вже не лише про їжу»: компанія змінює стратегію в Україні й стає маркетплейсом
Glovo трансформує свою присутність в Україні: компанія нарощує інвестиції, розширює категорії товарів і змінює позиціонування — з сервісу доставки їжі на універсальний маркетплейс.
Glovo трансформує свою присутність в Україні: компанія нарощує інвестиції, розширює категорії товарів і змінює позиціонування — з сервісу доставки їжі на універсальний маркетплейс.
Про це заявив співзасновник Glovo Саша Мішо в інтервʼю Forbes Україна, зазначивши: «Glovo вже не про їжу — це маркетплейс».
У 2024 році виторг українського офісу виріс на третину — до 3 млрд грн. Компанія обслуговує понад 40 міст і має більш як 12 000 активних партнерів, з яких 85% — малий та середній бізнес. Згідно з оцінками компанії, понад чверть українців вже хоча б раз користувались сервісом.
Один з ключових трендів є стрімке зростання сегменту non-food. Якщо доставка з ресторанів додає 20% на рік, то ритейл 40%. Серед найпопулярніших категорій: аптеки, електроніка, канцтовари, магазини квітів і навіть сексшопи. У 2030 році частка food і non-food може зрівнятися, вважає CEO українського офісу Марина Павлюк.
Цифрові інновації також у фокусі: компанія впроваджує AI-персоналізацію, а нова функція Glovo Next дозволяє бачити замовлення друзів або членів команди, що підвищує довіру до вибору закладів.
Glovo інвестує в український ринок приблизно $20 млн щороку. Загалом за шість років вийшло 120 млн. євро. Компанія стала прибутковою ще у 2022 році, а кількість замовлень за перший квартал 2025 року зросла на 29% у порівнянні з аналогічним періодом 2024-го. У середньому користувачі роблять 11–12 замовлень на рік — це відповідає показникам розвинених європейських країн.
Середній чек у категорії ресторанів у 2024 році зріс на 10%, а в категорії Q-commerce — на 12%. Glovo також активно підтримує локальні бізнеси, що постраждали від війни: з 2022 року надано 45 000 євро прямої допомоги та понад €70 000 у вигляді зниженої комісії.
Щодо майбутнього регулювання: новий законопроєкт про оподаткування курʼєрів передбачає 5% ПДФО. Glovo закликає зробити процес максимально простим і автоматизованим. Інакше, попереджає Павлюк, частина виконавців може піти в тінь.
Glovo вважає Україну одним зі своїх ключових ринків після Іспанії та Італії. Попри конкуренцію (Bolt Food уже працює у 28 містах), компанія зберігає лідерство. Частка завантажень додатку в категорії «доставка» досі перевищує 80%, згідно з Sensor Tower.
Раніше ми писали, як Glovo та USF шукали українські технологічні стартапи та обрали трьох переможців, які отримають фінансування в рамках технологічної конференції PowerUp Ukraine Conference.
У Мінфіні розглядають варіант оподаткування діяльності моделей OnlyFans, кур’єрів Glovo, таксистів Bolt, орендодавців Booking та всіх інших користувачів цифрових платформ. Скільки доведеться платити?