💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
19 жовтня 2023, 14:43
2023-10-19
UPD. Гороховський застеріг «Труху» й інші Telegram-канали від використання айдентики monobank у розповсюдженні фейків. Обіцяє заборонити використовувати банки для зборів
Співзасновник monobank Олег Гороховський спростував інформацію про блокування банківських карток військовозобв’язаних, які проігнорували запрошення до ТЦК. Банкір також попередив медіа про наслідки використання айдентики monobank в подібних фейках.
UPD від 16:00. Telegram-канал «Труха Украина» визнав, що новина про те, що військовозобов’язаним можуть блокувати банківські картки за неявку в військкомат — фейк. Про це йому нібито повідомили джерела в СБУ.
«Ми вибачаємось перед Монобанком та іншими банками. Відповідальності з себе не знімаємо, наступного разу будемо уважнішими до новин, які випускають акредитовані ЗМІ», — йдеться в опублікованому повідомленні.
Оригінальна публікація:
Про це Гороховський написав у своєму Telegram-каналі. «1. Це фейк та ІПСО. 2. Адміністраторам каналів, які так використовують наш застосунок та бренд буде заблоковано можливість використовувати банки», — заявив співзасновник monobank.
До свого повідомлення він додав скріншот з Telegram-каналу «Труха Днепр», який опублікував повідомлення про те, що в Україні почали блокувати картки військовозобов’язаних, з посиланням на видання Фокус. Яке, своєю чергою, переповідає думку юриста Володимира Крекотні.
У своєму пості «Труха Днепр», у якості ілюстрації новини, використовувала скріншот з monobank. Після попередження Гороховського канал змінив зображення новини на нейтральне.
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.