👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Інді-горор DON'T SCREAM можна пройти всього за 18 хвилин. Але якщо закричати — гра почнеться спочатку

Дует інді-розробників Joure & Joe опублікував перший геймплей свого експериментального горору DON’T SCREAM. Гра потребує увімкненого мікрофона та реагує на крики гравців.

Залишити коментар
Інді-горор DON'T SCREAM можна пройти всього за 18 хвилин. Але якщо закричати — гра почнеться спочатку

Дует інді-розробників Joure & Joe опублікував перший геймплей свого експериментального горору DON’T SCREAM. Гра потребує увімкненого мікрофона та реагує на крики гравців.

DON’T SCREAM — це короткий горор на Unreal Engine 5, стилізований під знайдені відеозаписи 90-х. Завдання гравця просте: дослідити таємничий ліс Пайнвью протягом 18 хвилин і жодного разу не скрикнути.

«У чому підступ? Час йде тільки тоді, коли ви рухаєтесь. Це ідеальна гра, щоб налякати друзів та родину до смерті», — говорять розробники Джо Хенсон та Юре Віссера.

Гравець повинен відкалібрувати свій мікрофон у грі так, щоби кожен зойк або навіть незначний писк реєструвався як крик, що збільшує складність завдання. Якщо DON’T SCREAM зареєструє крик, то гравцю доведеться починати спочатку. Завдяки десяткам динамічних залякувань кожне проходження пропонує унікальний досвід.

При цьому гравець може розмовляти під час гри, але не дуже голосно — трохи тихіше, ніж зазвичай.

«Ви можете обійти калібрування [мікрофону], але це зіпсує весь кайф. Щоб отримати справжній досвід жаху, грайте так, як було задумано», — зауважують розробники. Вони відзначають, що «не несуть відповідальності за будь-яку білизну, зіпсовану під час їхньої гри».

Розробка DON’T SCREAM стартувала у 2023 році, проєкт вже має сторінку в Steam, де вказано, що спочатку він вийде у ранньому доступі 27 жовтня. Її стандартна ціна складе £7.50, але регіональна ціна для України певно буде дещо нижчою.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Я досі згадую фантастичні суші які куштував у Луганську». Сергій Гальонкін про Epic Games «хороших росіян» та Україну
«Я досі згадую фантастичні суші, які куштував у Луганську». Сергій Гальонкін про Epic Games, «хороших росіян» та Україну
По темi
«Я досі згадую фантастичні суші, які куштував у Луганську». Сергій Гальонкін про Epic Games, «хороших росіян» та Україну
У Steam вийшов польський соулс-лайк Lords of the Fallen. У грі є українська (і відсутня російська) локалізація
У Steam вийшов польський соулс-лайк Lords of the Fallen. У грі є українська (і відсутня російська) локалізація
По темi
У Steam вийшов польський соулс-лайк Lords of the Fallen. У грі є українська (і відсутня російська) локалізація
У Steam вийшла українська гра Deputinization. У ній потрібно знищувати російські війська на Bayraktar і перемагати «босів» Кадирова й Татарського
У Steam вийшла українська гра Deputinization. У ній потрібно знищувати російські війська на Bayraktar і перемагати «босів» Кадирова й Татарського
По темi
У Steam вийшла українська гра Deputinization. У ній потрібно знищувати російські війська на Bayraktar і перемагати «босів» Кадирова й Татарського
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.