💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 жовтня 2023, 19:09
2023-10-16
Інді-горор DON'T SCREAM можна пройти всього за 18 хвилин. Але якщо закричати — гра почнеться спочатку
Дует інді-розробників Joure & Joe опублікував перший геймплей свого експериментального горору DON’T SCREAM. Гра потребує увімкненого мікрофона та реагує на крики гравців.
DON’T SCREAM — це короткий горор на Unreal Engine 5, стилізований під знайдені відеозаписи 90-х. Завдання гравця просте: дослідити таємничий ліс Пайнвью протягом 18 хвилин і жодного разу не скрикнути.
«У чому підступ? Час йде тільки тоді, коли ви рухаєтесь. Це ідеальна гра, щоб налякати друзів та родину до смерті», — говорять розробники Джо Хенсон та Юре Віссера.
Гравець повинен відкалібрувати свій мікрофон у грі так, щоби кожен зойк або навіть незначний писк реєструвався як крик, що збільшує складність завдання. Якщо DON’T SCREAM зареєструє крик, то гравцю доведеться починати спочатку. Завдяки десяткам динамічних залякувань кожне проходження пропонує унікальний досвід.
При цьому гравець може розмовляти під час гри, але не дуже голосно — трохи тихіше, ніж зазвичай.
«Ви можете обійти калібрування [мікрофону], але це зіпсує весь кайф. Щоб отримати справжній досвід жаху, грайте так, як було задумано», — зауважують розробники. Вони відзначають, що «не несуть відповідальності за будь-яку білизну, зіпсовану під час їхньої гри».
Розробка DON’T SCREAM стартувала у 2023 році, проєкт вже має сторінку в Steam, де вказано, що спочатку він вийде у ранньому доступі 27 жовтня. Її стандартна ціна складе £7.50, але регіональна ціна для України певно буде дещо нижчою.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.