💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 лютого 2024, 10:49
2024-02-13
Square Glade Games анонсувала гру про ретріт айтівця на природі
Двоє інді-розробників із команди Square Glade Games представили свій новий проєкт — Outbound. В ньому головний герой тікає з офісу, й починає перетворювати порожній автофургон на затишний будиночок на колесах.
Двоє інді-розробників із команди Square Glade Games представили свій новий проєкт — Outbound. В ньому головний герой тікає з офісу, й починає перетворювати порожній автофургон на затишний будиночок на колесах.
Outbound — це дослідницька гра у відкритому світі, дія якої розгортається в утопічному недалекому майбутньому. На початку відео, в якому Square Glade Games презентує свою гру, демонструють айтівця, який втомився сидіти в офісі й вирушає на природу у своєму електрофургончику.
«Ви починаєте з порожнього автофургона і перетворюєте його на будинок своєї мрії. Будуйте та досліджуйте у власному темпі. Збирайте матеріали, створюйте ремесла, автоматизуйте виробництво та встановлюйте модульні деталі всередині та зверху вашого транспорту», — розповідають розробники.
Гравцям потрібно розвивати технології та ефективно використовувати енергію, щоб забезпечити свій дім. Для цього доведеться змінювати свою стратегію, щоб адаптуватися до нових ландшафтів і мінливих умов.
Ключові особливості:
Джерела енергії — електричний кемпер можна живити енергією сонця, вітру або води.
Будівництво — в грі буде модульна система будування, яка дозволить кастомізувати фургон за допомогою фарби, декору та меблів.
Крафт й автоматизація — створення верстаків та інструментів.
Дослідження — барвистий відкритий світ з різноманітними біомами, ресурсами та таємницями.
Пізніше Square Glade Games планує вийти на Kickstarter, щоб профінансувати розробку гри. Наразі Outbound має сторінку в Steam.
Минулого року розробники випустили будівничу гру Above Snakes у сеттингу Дикого Заходу. Вона зібрала переважно схвальні відгуки на основі 1154 рецензій в Steam.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.