💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
26 січня 2024, 19:07
2024-01-26
Розробник стратегії Ostriv додасть нову будівлю в гру в обмін за донати на FPV-дрони для ЗСУ
Український розробник Євген із Харкова, який працює над містобудівною стратегією Ostriv, пообіцяв додати в проєкт пекарню з наступним оновленням. Усе, що для цього потрібно від фанатів гри — задонатити на дрони.
«Якщо буде 1000 скрінів ваших донатів у реплаях, у наступному оновленні буде пекарня», — написав розробник з офіційного акаунта Ostriv в X (Twitter).
До свого допису він прикріпив скриншот із донатом на 100 000 грн активісту, блогеру і волонтеру Сергію Стерненку, який оголосив масштабний збір на 100 млн грн. Мета збору — закупити понад 2300 тепловізійних FPV-дронів.
За годину після публікації, допис розробника зібрав понад 80 коментарів. «Отримаймо цей хліб», «треба», «гарний байт», пишуть користувачі, які лишають скриншоти з донатами.
Ostriv — це містобудівна гра, яка пропонує гравцю очолити уявне українське місто в 18-му столітті й продемонструвати творчі здібності та майстерність керівника.
Розробка гри почалася у 2014 році, у липні 2017 року вийшла закрита альфа-версія. З 2020 року гра перебуває у ранньому доступі Steam, де має понад 4000 схвальних відгуків (94% позитивних).
Час від часу Ostriv отримує оновлення, які додають нові механіки та будівлі. Так, у грудні минулого року в грі з’явилась нова будівля: гончарня. А віртуальні містяни отримали можливість купувати глиняний посуд на ринку.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.