💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 квітня 2024, 12:17
2024-04-15
Страждання героя грецьких міфів Сізіфа перетворили на відеогру
У Steam з’явилася нова мемна інді-гра, яка дасть змогу гравцям приміряти на себе роль напівміфічного царя Коринфа, який відбуває покарання в царстві Аїда і нескінченно штовхає велетенський камінь вгору. Відеоігрова версія Сізіфа має принаймні один приємний бонус — різні скіни для каменюки.
«Станьте Сізіфом і спробуйте викотити валун на гору. Численні перешкоди будуть заважати вашому просуванню», — йдеться в описі гри.
Крім перешкод, гравцям доведеться боротися навіть з керуванням — замість кнопок WASD, управління призначене на «стрілочки», а напрямок руху контролюється лівою та правою кнопками миші.
«Звісно, валун завжди буде котитися вниз. Різноманітні перешкоди, включаючи шипи, лід, опудала, бомби та стріли, будуть перешкоджати вашій подорожі з валуном», — попереджає розробник.
Крім того, гравцям потрібно враховувати інерцію каменя — різка зміна напрямку для ухилення від перешкод може дорого коштувати.
У якості винагороду за свої зусилля геймери відкриватимуть нові види каменів. Однак й тут не обійшлося без страждань — деякі з них також буде важче котити.
The Game of Sisyphus нагадує відомий проєкт Getting Over It with Bennett Foddy, чий геймплей також будується на фрустрації гравців. Однак ця фрустрація інколи може виливатися і на самих розробників — наприклад творець схожого проєкту Only Up!, популярної інді-гри про скелелазіння, яка «завірусилася» на Twitch, зняв свій проєкт із продажів у Steam.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.