🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
26 грудня 2024, 09:59
2024-12-26
Гейм-директор S.T.A.L.K.E.R. 2 розповів, чим Xbox переважає PC, та як спеціалісти з Microsoft допомагали українським розробникам
CEO студії GSC Game World та геймдиректор S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Григорович вважає, що консолі Xbox Series S і X мають значну перевагу в апаратному забезпеченні над PC, що полегшило оптимізацію гри.
Про це Григорович розповів в інтерв’ю Tech4Gamers відповідаючи на питання про проблеми з технічним станом S.T.A.L.K.E.R. 2 та оптимізацію на різних платформах. За словами очільника GSC, оптимізувати гру на Xbox простіше, ніж на PC.
«По-перше, Xbox має значну перевагу над PC: однакову конфігурацію апаратного забезпечення для всіх гравців. Використовувати цю перевагу можна, лише досконало знаючи апаратне забезпечення. Навіть прості налаштування можуть дати значний приріст продуктивності», — сказав Євген Григорович.
Він відзначив, що Microsoft надала розробнику широку підтримку не лише в оптимізації гри, але й у багатьох інших сферах. Так, компанія допомогла українським розробникам «відчути себе як вдома» на платформі Xbox і запропонувала їм допомогу в режимі реального часу.
«Наша найпродуктивніша співпраця відбулася, коли вони відвідали наш офіс, щоб протестувати гру, створити її профіль та усунути неполадки, допомагаючи нам шукати рішення», — розповів гейм-директор S.T.A.L.K.E.R. 2.
Він додав, що отримав задоволення від співпраці з Microsoft, й розповів, що GSC Game World більше зосередилася на оптимізації гри на завершальній стадії розробки, особливо для Series S. Останнім часом на молодшу консоль Microsoft було чимало нарікань, зокрема від розробників ігор, які говорять, що вона потребує додаткових зусиль з оптимізації.
Нагадаємо, що в Steam триває голосування гравців за кращі ігри року. Українська S.T.A.L.K.E.R. 2 пройшла в фінал Steam Awards одразу в трьох номінаціях й може отримати відзнаку як краща «Гра року», а також за «Найбільш інноваційний геймплей» та «Розкішний сюжет».
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.