Перший день дистанційного навчання в українських школах завалив прикрий баг. Чому вранці не працювала освітня платформа HUMAN

HUMAN — українська Ed-tech компанія, яка розробила платформу для цифровізації шкіл та вузів. Тут викладачі можуть спілкуватися з учнями, вести сторінки предметів, організовувати навчальний процес та вести його статистику.

Залишити коментар
Перший день дистанційного навчання в українських школах завалив прикрий баг. Чому вранці не працювала освітня платформа HUMAN

HUMAN — українська Ed-tech компанія, яка розробила платформу для цифровізації шкіл та вузів. Тут викладачі можуть спілкуватися з учнями, вести сторінки предметів, організовувати навчальний процес та вести його статистику.

У зв’язку з тим, що з 1 листопада у «червоній зоні» карантину опинилися 15 областей України, багато шкіл перейшли на дистанційне навчання та вирішили використати HUMAN для зручності.

Але першого дня дистанційки на платформі стався масовий збій.

«На вихідних батькам у школі № 62 міста Києва сказали, що заняття проходитимуть із використанням Zoom та платформи HUMAN.ua, і на цій платформі необхідно зареєструватися. Я та інші батьки зареєструвалися. Сьогодні о 8:30 мав розпочатися перший урок, але в цей момент часу HUMAN.ua зависав після введення пароля», — розповів Максим, батько другокласника.

За його словами, батьки інших учнів також скаржилися на неможливість входу та зависання платформи. Класний керівник не розібралася у функціоналі сервісу, запропонувавши батькам освоювати його разом.

Лише ближче до обіду HUMAN запрацювала. Але на той час заняття у молодших класах вже закінчилися.

У результаті перший день дистанційного навчання після канікул пройшов у Zoom без використання достатньо корисного функціоналу української платформи.

Що кажуть у HUMAN

Як зазначили в компанії, сьогодні з 8 години ранку служба підтримки HUMAN справді почала фіксувати від користувачів звернення, пов’язані з повільною роботою системи та входом на платформу. Виявилося, що це було з помилкою конфігурації частини сервера.

Напередодні, 30-31 жовтня, на платформі провели технічні роботи для підготовки до початку дистанційного навчання та збільшення кількості користувачів. Але ж допустили баг.

«Для цього було додано додатково ще два сервери, проте під час цього процесу була допущена помилка в конфігурації однієї з backend ноди, тому всі запити, що потрапляли на неї, не оброблялися. Тому частина користувачів під час входу до системи 1 листопада зіткнулася з проблемами, пов’язаними зі швидкістю системи та доступом», — пояснили у службі підтримки.

У компанії запевняють, що діагностували та виправили проблему з доступом до системи о 8:50. Станом на 12.40 система працювала стабільно, швидкість була відновлена.

Також ввечері, 1 листопада, команда HUMAN проведе технічні роботи щодо підвищення швидкості в системі.

А батьки школи № 62 сподіваються, що вже завтра учні матимуть змогу спробувати всі фічі платформи.

Нідерландський IT-шник закохався та переїхав до України.
До села Херсонської області, щоб працювати в EPAM та сподіватися тут на цифровізацію держструктур.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Обговорення

Коментарів поки немає.