🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Микита КазимировТаке життя
4 серпня 2022, 14:54
2022-08-04
Айтішник зі США створив нейромережу, яка здатна попередити про голодну дитину
Американський IT-розробник Калеб Олсен створив особливу нейромережу, яка допомагає йому у догляді за маленькою дитиною. З її допомогою можна визначити, коли та захоче їсти. Подробиці Олсен розповів у спеціальному відео.
Коли Калеб став батьком, то зрозумів, що маленьким дітям треба їсти раз на кілька годин. А ще вони починають сильно плакати, якщо їх не погодувати. У результаті Олсен вирішив створити нейромережу, яка зможе визначати ознаки голоду сина ще до того, як той почне плакати.
В основу розробки лягло припущення, що плач — це крайній прояв голоду у маленької дитини. А до цього вона подає тонші «сигнали». Наприклад, прицмокування губами, активні повороти голови (мабуть, у пошуках їжі) та піднесення пальців до рота.
Використавши фреймворк із Google MediaPipe з базовими алгоритмами комп’ютерного зору, Калеб навчив нейромережу відстежувати всі «сигнали» свого сина.
Щоб уникнути помилкових спрацьовувань, нейромережа оцінює комбінацію рухів дитини за певний проміжок часу.
Як тільки «оцінка голоду» перевищує певне значення, на смартфон Олсена надходить повідомлення про те, що сина треба погодувати.
Нейромережу розробник також навчав і на своїх рухах, копіюючи дії сина. А окремо при обчисленнях йому довелося враховувати соску дитини.
Поки що Олсен не знає, що робити зі своєю розробкою. Він роздумує викласти її у відкритий доступ, щоб кожен зміг попрацювати над нею чи якось покращити.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.