🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
18 грудня 2024, 14:15
2024-12-18
«Я фанат серії S.T.A.L.K.E.R.». Бізнесмен Максим Кріппа розповів, як став власником студії GSC Game World
Український бізнесмен Максим Кріппа, який володіє кіберспортивною командою NAVI та компанією Maincast, розповів, як став власником студії GSC Game World. За його словами, засновник GSC Сергій Григорович вже не є акціонером, але отримає відсоток від продажів S.T.A.L.K.E.R. 2.
Про це Кріппа повідомив в інтерв’ю «Forbes Україна». Він відзначив, що з Сергієм Григоровичем його познайомив засновник клубу і колишній власник NAVI Олександр Кохановський.
«Згодом я познайомився з його братом Євгеном Григоровичем і його дружиною Марією. Ми почали обговорювати можливість придбання частки компанії. Я фанат ігор, зокрема серії S.T.A.L.K.E.R., тому для мене це було дуже цікаво», — розповів Максим Кріппа.
Він нагадав, що Григорович призупинив розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 і закрив студію у 2011 році. Але у 2018 році «реанімував» їх разом з молодшим братом Євгеном Григоровичем, який став CEO відновленої GSC, а згодом і геймдиректором S.T.A.L.K.E.R. 2.
«До 2020 року йшла розробка, яку Сергій фінансував за свій кошт. Але потрібно було набагато більше. Тоді Сергій і Женя почали шукати інвесторів. У 2020 році ми уклали угоду, і я став співвласником GSC Game World, з того моменту фінансування розробки гри відбувалося повністю за мої власні кошти», — заявив Кріппа.
У 2020 році він через свої компанії отримав контроль над 40% GSC, а вже у 2023-му викупив інші 42%. Ще 18% належать Євгену Григоровичу. Максим Кріппа не розкрив у скільки йому обійшлося придбання студії, пославшись на умови NDA. Він відзначив, що Сергія Григоровича немає серед акціонерів компанії. Але за умовами угоди Григорович-старший буде отримувати певний відсоток від net profit від продажів S.T.A.L.K.E.R. 2 та ще «деяких проєктів компанії».
«До Сергія Григоровича я ставлюся з великою повагою: він створив компанію і взагалі придумав франшизу Stalker. Без трилогії, яку він зробив, нічого б не було. Для мене він унікальна людина, легенда. Дуже радий, що ми змогли зробити гру, яка стала достойним продовженням проєктів, у яких Сергій безпосередньо брав участь», — розповів Максим Кріппа.
Фейк про скасування релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 у випадку нападу РФ на Україну підняв хайп в американському Twitter. Що пишуть користувачі
Фейкова новина про те, що через ймовірне вторгнення РФ в Україну продовження гри S. T. A. L. K. E. R. 2, розробленої українською геймстудією GSC Game World, може не вийти, викликала хайп в американському сегменті Twitter.
dev.ua поскролив стрічку мікроблогу і вибрав найцікавіші реакції.
«Ефект Cyberpunk 2077». S. T. A. L. K. E. R. 2, Elden Ring та інші очікувані ігри, реліз яких перенесли
Мало приємного, коли розробники переносять релізи ігор, яких геймери і так дуже довго чекали. Найчастіше відстрочку беруть, щоб «відполірувати» гру й пофіксити баги. Так було і з Cyberpunk 2077, який переносили неодноразово, що дуже дратувало користувачів, і з другою частиною Half-Life, і третім «Відьмаком». Врешті-решт, ці ігри отримали великий успіх.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі
Чувак з тої самої тусовки що і Кохановський і Панченко які в 2017 наскамили в крипті на ICO і тепер "Успішні підприємці".
А Кріппа певно ще й казино з КС скінами має, бо такі суми з 2017 року навряд вдалось зберегти, хоть і наскамили на той час десятки мільйонів, коли біткоїн 3к був
Чувак з тої самої тусовки що і Кохановський і Панченко які в 2017 наскамили в крипті на ICO і тепер "Успішні підприємці".
А Кріппа певно ще й казино з КС скінами має, бо такі суми з 2017 року навряд вдалось зберегти, хоть і наскамили на той час десятки мільйонів, коли біткоїн 3к був