💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 листопада 2023, 13:07
2023-11-16
Співпраця з Максимом Кріппою почалася ще у 2020 році, але Григоровичі досі керують студією. У GSC Game World прокоментували зміну власника
Ком’юніті-менеджер GSC Game World Максим Ткаченко прокоментував інформацію про те, що засновник студії Сергій Григорович більше не керує компанією. Раніше з’ясувалося, що кінцевим бенефіціаром GSC став Максим Кріппа. Компанія заперечує ці твердження.
Відомо, що Кріппа є кінцевим бенефіціаром кіберспортивної організації NAVI та має частку (25%) в компанії Maincast, що займається кіберспортивними трансляціями. Його також пов’язують з ігровим бізнесом — видання Forbes за останній рік випустило три розслідування, в яких фігурував Кріппа, де стверджувалося, що він має зв’язок із мережею онлайн-казино «Вулкан» та з беттінговою компанією GGBet.
У коментарі сайту ITC, Максим Ткаченко повідомив, що Максим Кріппа — один з інвесторів та співвласник студії. За словами ком’юніті-менеджера, у нього є велика кількість різних бізнесів, але «казино та беттінгу серед них немає».
Він зазначив, що співпраця студії, що наразі розробляє гру S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, почалася ще на початку 2020-го, тому «ніяких великих змін» у них не сталося. Ткаченко уточнив, що через структуру угоди, її подробиці знаходяться під NDA, тому лише зараз вона стала публічною.
«Григоровичі — це наші керівники, як і раніше. Євген — СЕО компанії. У цьому плані все, як і було. Всі інвестори дають нам змогу обирати, що ми будемо робити, як і чому, так було завжди, за що їм велика вдячність, за довіру. Але звісно, що це дорогий бізнес і для розвитку нам потрібна допомога, щоб дійсно рости та виходити на зовсім інший рівень по якості, розробляти більше різних ігор та IP (поки без публічних подробиць, але буде цікаво, це точно)», — сказав ком’юніті-менеджер GSC Game World.
Він додав, що студія «вийшла з ринку рф та білорусі ще на самому початку повномасштабної війни», і на той момент вже 2 роки співпрацювала з Максимом Кріппою.
«Що нам дуже важливо, що Максим зі своїм фондом MK Foundation допомагає армії з першого дня (раніше вони закупили 100 автівок для ЗСУ), при тому непублічно, без реклами, без піару на цьому, без збору донатів, просто тому, що це правильно. Всі наші власники — українці, і для всіх це надзвичайно важливо. Сергій Григорович, до прикладу, і сам дуже багато донатить, у тому числі й з частини доходу від угоди», — додав представник розробників.
UPD. 17.11.2023 19:30 GGBET виступила з запереченням причетності Максима Кріппи до компанії.
«Максим Кріппа не пов’язаний з брендом GGBET жодним чином. ТОВ „ГГБЕТ“ отримала ліцензію на букмекерську діяльність та онлайн-казино в Україні 8 серпня 2023 року. Рішення КРАІЛ можна переглянути за посиланням. Згідно з даними реєстру, директор компанії — Павло Ткачук, а бенефіціар — Петро Козирев», — повідомили в GGBET.
Крім того, в компанії додали, що бренд GG.BET вже довгий час є партнером NAVI та Maincast. З NAVI реалізує контентні та благодійні проекти, організує івенти для фанатів кіберспорту. У роботі з Maincast GG.BET спонсорує трансляції світових турнірів. На цьому всі зв’язки з обома компаніями закінчуються.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.