У Sony вказують, що це концепція майбутніх імерсивних розваг. Пристрій являє собою гігантський куб, в який входять гравці, на кшталт кабінок для VR. Однак це не віртуальна реальність, оскільки куб складається з екранів неймовірно високої роздільної здатності, які представляють ігровий світ навколо гравця, відзначає IGN.
Щоби ще більше посилити занурення, куб продукує «захопливий звук» і навіть «запах і атмосферу з інтерактивним ігровим контентом PlayStation». У показаному демо гравці мали імітаційну зброю і стріляли по екранах, коли на них з’являлися клікери із The Last of Us, імовірно, відчуваючи водночас запах гнилого грибка чи щось на кшталт цього.
Демонстрація була зроблена з використанням геймплею, взятого з The Last of Us, але, очевидно, адаптованого для роботи в межах Future Immersive Entertainment Concept. Навіть якби це було так, звичайно, до цієї технології ще багато років і, ймовірно, вона неймовірно дорога, тому існує безліч обмежень для того, щоб вона потрапила в руки звичайних гравців. У майбутньому Sony може продемонструвати її в інших франшизах, таких як God of War, Horizon тощо.
Остання частина The Last of Us вийшла у 2020 році. Після скасування мультиплеєрного доповнення The Last of Us 2 нові ігрові проєкти за франшизою, вочевидь, з’являться не скоро, адже студія Naughty Dog наразі зосередився на новій науково-фантастичній франшизі під назвою Intergalactic: The Heretic Prophet.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.