💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
23 квітня 2024, 17:50
2024-04-23
Польський розробник створює гру про порятунок тварин, які постраждали від техногенних катастроф. В ній буде українська локалізація
Бартош Камінські, розробник ігор з Польщі, працює над Wildlife Rescue Simulator — симулятором порятунку диких тварин у віддалених місцях. Проєкт створюється на рушії Unreal Engine 5.
«Останні 7 років я створював ігри для інших людей. Коли я нещодавно втратив роботу, я вирішив, що настав час створити свою гру», — розповів Бартош, анонсуючи Wildlife Rescue Simulator.
В цьому проєкті гравці беруть на себе роль шукач пригод і ветеринара, який рятує диких тварин від техногенних катастроф. Коли головний герой отримує повідомлення про тварин у біді, він сідає у гелікоптер і вирушає на порятунок.
«Тюлені часто стають жертвами рибальських суден. Вони потрапляють у рибальські сітки. Вам потрібно летіти в Антарктиду, щоб допомогти їм. Зловити тюленя важко, а ще важче перерізати мотузки на тварині, що б'ється. Але коли вам це вдасться, тюлень буде вічно вдячний вам за допомогу», — йдеться в описі гри.
Ще одна велика частина геймплею полягає в документуванні своїх рятувальних місій і фотографуванні дикої природи. Гравці можуть виставляти найкращі фотографії у внутрішньоігрових соцмережах, збирати лайки й донати, і за отримані кошти покращувати своє рятувальне спорядження, щоб допомогти більшій кількості тварин.
«Я створюю симулятор порятунку диких тварин. За власні гроші та вільний час. Я збираю вішлисти на Steam. У мене немає маркетингового бюджету, тому я публікую про це сам. На щастя, я завжди можу розраховувати на добрих людей в інтернеті…», — іронічно написав Бартош Камінські в одному з нещодавніх своїх дописів в X (Twitter).
В ньому він розповів, як зіткнувся з критикою та негативом, коли поділився своєю грою на розважальному порталі 9GAG. У коментарях до його допису користувачі писали, що Wildlife Rescue Simulator нудна, а дика природа нікому не цікава.
Натомість в X (Twitter) Бартош отримав десятки коментарів з підтримкою. «Не звертайте уваги, вони або боти, або ідіоти, гра чудова і має супер вайби, ви можете бачити, скільки зусиль в неї вкладено, гравці й звичайні люди ніколи не зрозуміють розробника і скільки емоцій і сил він віддає грі «, — написав один з користувачів.
Wildlife Rescue Simulator вже має сторінку в Steam, реліз гри запланований на кінець 2025 року, а серед списку доступних локалізацій вказана українська мова.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.