💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в парку кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 квітня 2024, 16:06
2024-04-16
Українська гра «Двадцять другий: історії підземного Харкова» про початок повномасштабного російського вторгнення вийшла в Steam
Квест та візуальна новела Twenty-second: Stories of Underground Kharkiv, яка від першої особи розповідає про події 2022 року в харківському метрополітені, з’явилася в найбільшому магазині цифрових ігор.
«2022 рік. Харків піддався бомбардуванням зі сторони кордону. Люди, шукаючи захисту від бомб та ракет, спустились в метро, яке стало справжнім бомбосховищем для містян. Ви — одні з тих, хто був в підземці на початку повномасштабної війни. Тож тепер у вас здебільшого підземне життя», — йдеться в описі гри на сторінці в Steam.
Головним героєм «Двадцять другий: історії підземного Харкова» є вчитель історії. Разом з гравцем він намагатиметься жити звичайне життя в незвичайних умовах станції метро впродовж 6 днів. Серед обов’язків буде підготовка до уроків, знаходження місць прихистку для людей та допомога звичайним людям.
Серед особливостей гри виділяються детально пророблена станція метро «23 серпня» міста Харкова та повна українська локалізація. Розробник проєкту Віталій Чиж відзначає, що використовував ШІ для створення прозорих текстур та покращення якості зображення.
«Гра має антивоєнний характер. В ній немає насильства, проте підіймається саме тема війни, як такої, а також людини під час війни, що є складними для сприйняття дітьми», — відзначає автор «Двадцять другий: історії підземного Харкова».
В Україні проєкт можна придбати за 50 грн. 85% від продажів Віталій Чиж планує передати на потреби спецпідрозділу ГУР МОУ «Kraken», який також представлений у грі.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Федеральне міністерство оборони Німеччини повідомило у Twitter, що у найближчі кілька тижнів Україні будуть передані чергові системи залпового вогню MARS II.
Раніше ми розповідали про те, які РСЗВ партнери надіслали на допомогу українським воїнам. Нагадуємо про це знову.
(Текст від 26 липня)
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.