Слухай TechPower Podcast про ІТ індустрію та людей, які її творять 🎧

ДОСЬЄ. Ілля Виноградський - Co-founder і Chief Solutions Officer компанії Astound Commerce

Ілля Виноградський

Co-founder і Chief Solutions Officer в Astound Commerce

Залишити коментар
ДОСЬЄ. Ілля Виноградський - Co-founder і Chief Solutions Officer компанії Astound Commerce

Ілля Виноградський

Co-founder і Chief Solutions Officer в Astound Commerce

Освіта. У 1989 році емігрував з України до США. На початку 90-х отримав технічну освіту в галузі комп’ютерних наук та інжинірингу в Каліфорнійському університеті, а незабаром — і диплом магістра в Стенфордському університеті.

Кар'єра. Кар'єра в технологічній галузі почалася з позицій інженера програмного забезпечення в компаніях Atari, Intuit, Kana. 

У 1999-му разом з Ігорем Горіним і Романом Мартиненком заснували спільний ecommerce-бізнес на базі моделі drop shipping для дистрибуції книг. Незабаром вирішили створити платформу для дрібніших гравців книжкового бізнесу, яка дозволила б продавати продукцію в Інтернеті. На базі цього рішення на початку 2000-го фактично була заснована компанія Astound Commerce, яка вже понад 20 років працює виключно в галузі цифрової комерції. 

З моменту створення бізнесу і по сьогоднішній день Ілля Виноградський відповідав за дуже різний функціонал: від написання коду, пошуку і співбесіди розробників в команду до продажів сервісів клієнту, відкриття нових Інжиніринг-центрів, переговорів про залучення інвестицій і поглинання нових бізнесів. 

Про Astound Commerce. У 2005 році в компанії було близько 15 співробітників, а офіс був тільки в Сан-Франциско. У липні 2006-го вийшов перший розробник у київському офісі. Станом на кінець минулого року команда Astound перевищила 1500 eCommerce експертів в 15 країнах з 20 офісами по всьому світу.

У 2009 році Astound Commerce почала активну співпрацю з компанією Demandware (творець ecommerce платформи), яка сьогодні знаходиться в екосистемі компанії Salesforce і відома як Salesforce Commerce Cloud (SFCC). На цей час близько 80% рішень Astound створені на цій платформі.

За 10 років (2010-2020) компанія відкрила нові центри розробки в Україні, Європі (Болгарія і Словаччина), Латинській Америці (Колумбія), Західній і Південній Азії (Туреччина та Індія). 

Протягом 2016-2018 років Astound поглинула чотири компанії: Site 9 Inc., The e-tailing group, Groove і Fluid, а на початку минулого року — MarketForce. 

У 2019 — му компанія отримала інвестиції від Salesforce Ventures (SV) — інвестиційного підрозділу компанії Salesforce, а в травні минулого року залучила нові інвестиції від каліфорнійської фірми RLH Equity Partners на подальший розвиток і розширення бізнесу. 

Astound Commerce — глобальна компанія, яка спеціалізується на цифровій комерції, надаючи комплексні послуги — від створення стратегії та надання UX-сервісу до розробки рішень електронної комерції для таких всесвітньо відомих брендів як Adidas, Puma, Versace, Jimmy Choo, Tommy Hilfiger, Hugo Boss і Crocs. Маючи більш ніж 20-річний досвід, 1500+ eCommerce експертів, 3000 реалізованих проєктів і десятки галузевих нагород, компанія домагається успіху в максимізації цінності для бренду і бізнесу в кожній точці взаємодії цифрової комерції. В цей час Astound Commerce працює в 15 країнах з 20 офісами по всьому світу. В Україні компанія представлена офісами в Києві, Вінниці, Ужгороді, Чернігові та Луцьку. Більше інформації на сайті компанії. 

Игра на повышение. Кому принадлежат топовые геймдев-компании Украины: имена и досье (апдейт)
Гра на підвищення. Кому належать топові геймдев-компанії України: імена та досьє (апдейт)
По темі
Гра на підвищення. Кому належать топові геймдев-компанії України: імена та досьє (апдейт)
Читайте главные IТ-новости страны в нашем телеграме
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
Новий випуск «З фронту в IT» про айтівців, які повертаються до цивільного життя після ЗСУ.

Історія світчера з Тернопільщини, який змінив агро на IT, а IT на ЗСУ

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Актор серіалів СТБ і герой десятків реклам для «АЛЛО», Uklon, RОZETKA Євген Бельдюгін — тепер розробник Astound Commerce. Як так сталося та чому він обрав IT? 
Актор серіалів СТБ і герой десятків реклам для «АЛЛО», Uklon, RОZETKA Євген Бельдюгін — тепер розробник Astound Commerce. Як так сталося та чому він обрав IT? 
Актор серіалів СТБ і герой десятків реклам для «АЛЛО», Uklon, RОZETKA Євген Бельдюгін — тепер розробник Astound Commerce. Як так сталося та чому він обрав IT? 
уУкраїнський актор Євген Бельдюгін кілька місяців тому змінив кастинги та знімальний майданчик на затишне робоче місце за ноутбуком. Хлопець, попри чималу фільмографію та безліч рекламних контрактів, вирішив стати айтішником. «Я обрав стабільність», ― пояснює він свій вибір, наголошуючи, що тепер, якщо його запросять на знімання, він відштовхуватиметься від свого робочого графіка в IT-компанії Astound Commerce, де вже третій місяць працює розробником. Як хлопець із Нової Каховки опинився у великому кінематографі та чому вирішив відмовитися від дитячої мрії на користь IT — розповідаємо в матеріалі. 
Айтішник створив сайт про мертвих орків. Подивитися на жесть заходять люди з усього світу, а росіяни впізнають родичів
Айтішник створив сайт про мертвих орків. Подивитися на жесть заходять люди з усього світу, а росіяни впізнають родичів
Айтішник створив сайт про мертвих орків. Подивитися на жесть заходять люди з усього світу, а росіяни впізнають родичів
Богдан Пантюшенко — фронт-енд девелопер в Astound Commerce та автор волонтерського проєкту russoldat.info. Спочатку це був сайт про полонених та мертвих росіян, призначений для перегляду живими росіянами. А зараз це онлайн-колекція воєнних злочинців, мародерів та вбивць, які показують обличчя «руського міра» всьому світу. Як створювався сайт, який контент особливо популярний та чи витримують нерви стільки жесті — в розповіді автора проєкту.
«Стоячи біля вікна, побачив, як у двір заїхали російські танки. Один з них націлився на мене». BА Astound Commerce про евакуацію з Ірпеня та життя у війні
«Стоячи біля вікна, побачив, як у двір заїхали російські танки. Один з них націлився на мене». BА Astound Commerce про евакуацію з Ірпеня та життя у війні
«Стоячи біля вікна, побачив, як у двір заїхали російські танки. Один з них націлився на мене». BА Astound Commerce про евакуацію з Ірпеня та життя у війні
Ірпінь — місто, яке нарівні з Харковом, Маріуполем, Черніговом із перших днів війни активно бореться з російськими окупантами. Ірпінь захищає від атак українську столицю та не дає можливості рашистам наблизитися до неї. Місто щодня зазнає обстрілів, бомбардувань, деякі його райони вже давно зрівняли із землею. Підірвані мости та перманентний вогонь довгий час не дозволяли вивозити з Ірпеня мирних жителів. І, здається, фото сотень людей, що ховаються під уламками мосту, чекаючи евакуації, облетіло вже весь світ. Серед мешканців Ірпеня був Сергій Бобер, бізнес-аналітик IT-компанії Astound Commerce. Він не поспішав залишати свій будинок, максимально включившись у підтримку нужденних. Але врешті-решт вирішив піти з міста. Нині Сергій у Києві. Dev.ua розповідає історію безстрашного айтішника, який врятував багато життів та зміг вберегти своє.
«Працювати програмістом не так уже й легко». Він проміняв роботу на заводі Procter&Gamble на IT і тепер пише ПЗ для Versace і Jimmy Choo
«Працювати програмістом не так уже й легко». Він проміняв роботу на заводі Procter&Gamble на IT і тепер пише ПЗ для Versace і Jimmy Choo
«Працювати програмістом не так уже й легко». Він проміняв роботу на заводі Procter&Gamble на IT і тепер пише ПЗ для Versace і Jimmy Choo
Олександру Підгородецькому 25. І він уже кілька місяців працює на позиції Junior Web Developer у компанії Astound Commerce. Ще пару років тому хлопець і уявити не міг, що колись стане айтішником. Але життя розпорядилося інакше, і лише за пів року Олександр перекваліфікувався в айтішника, залишивши у минулому свою заводську реальність. dev.ua розповідає історію хлопця, який свідомо став світчером і анітрохи не шкодує про це.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.