ДОСЬЄ. Ілля Виноградський - Co-founder і Chief Solutions Officer компанії Astound Commerce
Освіта. У 1989 році емігрував з України до США. На початку 90-х отримав технічну освіту в галузі комп’ютерних наук та інжинірингу в Каліфорнійському університеті, а незабаром — і диплом магістра в Стенфордському університеті.
Кар'єра. Кар'єра в технологічній галузі почалася з позицій інженера програмного забезпечення в компаніях Atari, Intuit, Kana.
У 1999-му разом з Ігорем Горіним і Романом Мартиненком заснували спільний ecommerce-бізнес на базі моделі drop shipping для дистрибуції книг. Незабаром вирішили створити платформу для дрібніших гравців книжкового бізнесу, яка дозволила б продавати продукцію в Інтернеті. На базі цього рішення на початку 2000-го фактично була заснована компанія Astound Commerce, яка вже понад 20 років працює виключно в галузі цифрової комерції.
З моменту створення бізнесу і по сьогоднішній день Ілля Виноградський відповідав за дуже різний функціонал: від написання коду, пошуку і співбесіди розробників в команду до продажів сервісів клієнту, відкриття нових Інжиніринг-центрів, переговорів про залучення інвестицій і поглинання нових бізнесів.
Про Astound Commerce. У 2005 році в компанії було близько 15 співробітників, а офіс був тільки в Сан-Франциско. У липні 2006-го вийшов перший розробник у київському офісі. Станом на кінець минулого року команда Astound перевищила 1500 eCommerce експертів в 15 країнах з 20 офісами по всьому світу.
У 2009 році Astound Commerce почала активну співпрацю з компанією Demandware (творець ecommerce платформи), яка сьогодні знаходиться в екосистемі компанії Salesforce і відома як Salesforce Commerce Cloud (SFCC). На цей час близько 80% рішень Astound створені на цій платформі.
За 10 років (2010-2020) компанія відкрила нові центри розробки в Україні, Європі (Болгарія і Словаччина), Латинській Америці (Колумбія), Західній і Південній Азії (Туреччина та Індія).
Протягом 2016-2018 років Astound поглинула чотири компанії: Site 9 Inc., The e-tailing group, Groove і Fluid, а на початку минулого року — MarketForce.
У 2019 — му компанія отримала інвестиції від Salesforce Ventures (SV) — інвестиційного підрозділу компанії Salesforce, а в травні минулого року залучила нові інвестиції від каліфорнійської фірми RLH Equity Partners на подальший розвиток і розширення бізнесу.
Astound Commerce — глобальна компанія, яка спеціалізується на цифровій комерції, надаючи комплексні послуги — від створення стратегії та надання UX-сервісу до розробки рішень електронної комерції для таких всесвітньо відомих брендів як Adidas, Puma, Versace, Jimmy Choo, Tommy Hilfiger, Hugo Boss і Crocs. Маючи більш ніж 20-річний досвід, 1500+ eCommerce експертів, 3000 реалізованих проєктів і десятки галузевих нагород, компанія домагається успіху в максимізації цінності для бренду і бізнесу в кожній точці взаємодії цифрової комерції. В цей час Astound Commerce працює в 15 країнах з 20 офісами по всьому світу. В Україні компанія представлена офісами в Києві, Вінниці, Ужгороді, Чернігові та Луцьку. Більше інформації на сайті компанії.