Підсумки геймдева-2021. Названі найбільш прибуткові, обговорювані й продавані ігри та компанії

2021 рік добігає кінця, і можна потихеньку підбивати підсумки геймдев-індустрії. Видання GamesIndustry.biz вже підрахувало, які ігри в цьому році виявилися найбільш продаваними, а компанії — прибутковими, які тайтли обговорювали більше всіх і хто з крупних видавців випустив найбільше нових релізів.

Залишити коментар
Підсумки геймдева-2021. Названі найбільш прибуткові, обговорювані й продавані ігри та компанії

2021 рік добігає кінця, і можна потихеньку підбивати підсумки геймдев-індустрії. Видання GamesIndustry.biz вже підрахувало, які ігри в цьому році виявилися найбільш продаваними, а компанії — прибутковими, які тайтли обговорювали більше всіх і хто з крупних видавців випустив найбільше нових релізів.

Загальні цифри

Світовий ринок відеоігор в 2021 році в порівнянні з минулим роком виріс на 1,4% і досяг $180 мільярдів. Все завдяки мобільному сегменту, який збільшився на 7,3% і склав $93 мільярди. Ринок консолей скоротився на 6,6% (до $50,4 мільярда), а ПК — на 0,8% (до $36,7 мільярда).

У 2021 року геймери все більше переваги віддавали цифровим версіям ігор: тільки близько 1% куплених ігор на ПК і 22,7% на консолі були дисковими.

Лідери продажів

На ринку ПК і консолей найбільш продаваною грою на дисках у Великобританії стала FIFA 22, а в Японії — Monster Hunter Rise.

FIFA 2022

У британський топ-10 також увійшли Minecraft, Animal Crossing: New Horizons, дві гри по Маріо на Nintendo-Mario Kart Super Mario World 3D, а також новий Call of Duty: Vanguard і GTA V.

У топ-10 японських геймерів увійшли цілих три гри про Маріо (плюс Mario Party Superstars), Minecraft, Animal Crossing: New Horizons, і улюблена в Японії давня Momotaro Dentetsu.

Лідери з релізів

Найбільше нових релізів цього року випустили Nintendo-12. На другому місці Electronic Arts з 9 релізами, на третьому — Sony з 7 релізами.

Найбільш «ледачою» студією в 2021 році була Activision — всього 3 релізу.

Найприбутковіші 

Лідер по виручці серед мобільних ігор в 2021 році — Honor of Kings, яка згенерувала $2,8 млрд.стільки ж отримала і мобільна версія PUBG. Популярна аніме-гра Genshin Impact пробилася на третю сходинку з виручкою $1,8 мільярда.

Серед видавців найбільшу виручку отримав Tencent -$ 7,3 мільярда. На другому місці NetEase з виручкою $3,1 мільярда, на третьому — Activision Blizzard з $2,6 мільярда. Також в топ прибуткових мобільних паблішерів увійшов Playrix з $2,3 мільярда виручки.

Найбільш обговорювані

Користувачі Twitter в цьому році найбільше обговорювали такі ігри: Genshin Impact, Final Fantasy XIV і Apex Legends. Сумарно про ці ігри залишили близько 3 мільйонів твітів і ретвітів.

А тематичні видання найбільше писали про такі ігри-Fortnite, Cyberpunk 2077 і Resident Evil Village.

Крім того, що вийшла в цьому році Battlefield 2042 стала грою, трейлер по якій дивилися частіше за інших.

World of Tanks подписала контракт со Шварценеггером. Он будет продвигать игру на Новый год
World of Tanks підписала контракт зі Шварценеггером. Він буде просувати гру на Новий Рік
По темі
World of Tanks підписала контракт зі Шварценеггером. Він буде просувати гру на Новий Рік
Украинские киберспортсмены NAVI победили на BLAST Premier: World Final 2021 и заработали $500 000. Александр «s1mple» Костылев — лучший игрок чемпионата 
Українські кіберспортсмени NAVI перемогли на BLAST Premier: World Final 2021 і заробили $500 000. Олександр «s1mple» Костильов-кращий гравець чемпіонату 
По темі
Українські кіберспортсмени NAVI перемогли на BLAST Premier: World Final 2021 і заробили $500 000. Олександр «s1mple» Костильов-кращий гравець чемпіонату 
Читайте главные ИТ-новости страны в нашем телеграме
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Читайте також

«В 90-х ніхто не думав про геймдев як індустрію, комп'ютери мали обрані». Інтерв'ю з легендарним розробником Козаків та Сталкера Антоном Большаковим
«В 90-х ніхто не думав про геймдев як індустрію, комп'ютери мали обрані». Інтерв'ю з легендарним розробником Козаків та Сталкера Антоном Большаковим
«В 90-х ніхто не думав про геймдев як індустрію, комп'ютери мали обрані». Інтерв'ю з легендарним розробником Козаків та Сталкера Антоном Большаковим
Антон Большаков — легенда українського геймдеву. Після суперуспіху Козаків і Сталкера, до яких він був причетний, заснував власну студію AB Games та спробував сили в новому напрямку. dev.ua поговорив з розробником про початок кар'єри в 90–х, над якими проєктами він працює сьогодні та що потрібно для того, щоб в твою гру грали мільйони людей з усього світу.
«Наймайте особистість, а не людиногодини». Топ ігрового напрямку Genesis поділився інсайтами успішного найму в геймдеві
«Наймайте особистість, а не людиногодини». Топ ігрового напрямку Genesis поділився інсайтами успішного найму в геймдеві
«Наймайте особистість, а не людиногодини». Топ ігрового напрямку Genesis поділився інсайтами успішного найму в геймдеві
4-5 грудня в Києві пройшла конференція Games Gathering 2021. Одним зі спікерів був Ігор Копйов, керівник ігрового напрямку в компанії OBRIO, з екосистеми бізнесів Genesis. У геймдеві він майже 10 років, і за цей час переконався, що люди — найважливіша частина цього бізнесу.  dev.ua публікує інсайти про те, як в OBRIO шукають сильних людей в геймдев-команду, навіщо запрошують їх на обіди й на що дивляться на співбесіді.
Гра на підвищення. Кому належать топові геймдев-компанії України: імена та досьє (апдейт)
Гра на підвищення. Кому належать топові геймдев-компанії України: імена та досьє (апдейт)
Гра на підвищення. Кому належать топові геймдев-компанії України: імена та досьє (апдейт)
Імена власників банків, торгових мереж, будівельних компаній і взагалі людей з іншого великого бізнесу відомі багатьом українцям. Але мало хто знає, які особистості керують і володіють українськими геймдев-компаніями. Подейкують, що в цій індустрії крутиться найбільше грошей з усього IT… dev.ua переглянув відкриті реєстри даних і з’ясував, хто стоїть за топовими українськими геймдев-студіями. upd: редакція оновила дані по деяких компаніях з урахуванням зауважень від уважних читалелей.
3 коментарі
«Спочатку працював за їжу в ноунейм компанії». Як будівельник, масажист, режисер, інженер ЧАЕС та рекламник пішли в геймдев і не шкодують про це
«Спочатку працював за їжу в ноунейм компанії». Як будівельник, масажист, режисер, інженер ЧАЕС та рекламник пішли в геймдев і не шкодують про це
«Спочатку працював за їжу в ноунейм компанії». Як будівельник, масажист, режисер, інженер ЧАЕС та рекламник пішли в геймдев і не шкодують про це
Щоб робити ігри, іноді досить просто любити їх і мати велике бажання розвиватися. У геймдеві працює безліч людей, які прагнули туди потрапити зі шкільних років. Але є й ті, хто зважився кардинально змінити свою, часто нелегку, професію — інженера, будівельника, телеоператора, рекламника або тренера — на роботу мрії. І отримати можливість реалізувати свої творчі амбіції, ще й за хорошу оплату.  dev.ua розповідає історії цих людей.

Обговорення

Коментарів поки немає.