UPD. Кібератака на «Укрзалізницю»: «Уже скоро все буде онлайн». Компанія запроваджує компенсаційні пропозиції для пасажирів
«Укрзалізниця» продовжує відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки.
«Укрзалізниця» продовжує відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки.
«Укрзалізниця» продовжує відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки.
«Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів уже незабаром. Каси й усі залізничники працюють у посиленому режимі. Помічники — вокзальні „янголи“ — теж на чергуванні та готові вам допомогти. Через каси продаються квитки на найближчі дати — 26 та 27 березня», — йдеться в повідомленні перевізника.
У компанії рекомендують пасажирам за можливості приходити за квитками не в пікові години.
«Найкращий час для купівлі квитків із 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30», — йдеться у повідомленні.
Фахівці «Укрзалізниці» та залучені експерти продовжують працювати цілодобово, додають в компанії.
UPD 15:00. Голова правління УЗ Олександр Перцовський заявив, що компанія впроваджує компенсаційні пакети для пасажирів.
2Хай і з вини ворожої атаки, але ми завдаємо незручності, замість кількох кліків і пари хвилин — ви витрачаєте в ці дні більше часу, мусите їхати в каси на вокзал.Ми завжди боролись, щоь спростити і зекономити кожну купівлю вам при купівлі квитка, а тут таке… тож, подумали з командою і вирішили, що незручності маємо скомпенсувати риємностями. Безкоштовні чай/кава, доступ жо платниї залів очікування… далі буде! Збережіть свій щасливий паперовий квиточок, куплений у ці дні. Так, він вартував вам більше часу, ніж звичайні онлайн квитки, які вже скоро повернуться, але зробимо все можливе, щоб він вам дав доступ до багатьох «плюшок» від нас та партнерів!», — написав він.
Вже скоро, переконує Перцовський, все знову буде онлайн. «Тож збережемо трохи „аналоговості“ цих днів! Раджу не втрачати паперові квиточки, ще раз перепрошую та дякую всім нашим улюбленим пасажирам за терпіння!», — порадив топменеджер.
Платні зали очікування безкоштовно приймають пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки.
Пасажирів з придбаними в цей же період паперовими квитками почастуємо на борту безкоштовним чаєм від «Укрзалізниці».
Наразі ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп’ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв’язку, ІТ-команда «Київстар» та всі залучені спеціалісти продовжують синхронну цілодобову роботу, намагаючись якнайшвидше повернути до роботи всі зачеплені ворожою кібератакою системи «Укрзалізниці».
Нагадаємо, у неділю зранку, 23 березня, «Укрзалізниця» повідомила про збій в IT-системі компанії. Причин збою в компанії відразу не вказали. Зранку голова правління УЗ визнав, що на сервери й IT-ресурси «Укрзалізниці» було здійснено безпрецедентну кібератаку — таргетовану, складну та багаторівневу. Онлайн-сервіси досі не працюють.
Також кіберексперти дали перші оцінки масштабної хакерської атаки на сервери та IT-інфраструктуру «Укрзалізниці».
За повідомленням компанії, наразі в безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем.
В «Укрзалізниці» також нагадали про те, як працює механізм роботи для організації перевезень вантажів та надання послуг. Зазначається, що після відновлення вантажних сервісів оформлення документів знову здійснюватиметься в електронному вигляді.