Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 лютого 2025, 17:01
2025-02-13
Студія колишнього продюсера Rockstar представила геймплей гри MindsEye, яка нагадує фантастичнішу версію GTA
Леслі Бензіс, експрезидент студії Rockstar North та провідний геймдизайнер, який стояв за розробкою ігор GTA III, GTA IV та GTA V представив перший геймплейний трейлер своєї майбутньої гри MindsEye. Її реліз запланований на літо 2025 року, перед релізом GTA VI.
Леслі Бензіс, експрезидент студії Rockstar North та провідний геймдизайнер, який стояв за розробкою ігор GTA III, GTA IV та GTA V представив перший геймплейний трейлер своєї майбутньої гри MindsEye. Її реліз запланований на літо 2025 року, перед релізом GTA VI.
MindsEye — це екшен від третьої особи у футуристичному світі, «де ШІ та людська жадібність стикаються, щоб привести Землю на межу краху».
Гравці зіграють за Джейкоба Діаза — колишнього солдата з таємничим нейронним імплантатом, який страждає від втрати пам’яті та спогадів. Розробники зі студії Build A Rocket Boy обіцяють серію небезпечних місій у світі, «наповненому постійною загрозою штучного інтелекту, високотехнологічних експериментів, корпоративного шпигунства, політичної корупції та безконтрольної армії».
За їх словами, MindsEye матиме захопливий складний сюжет з багатим оточенням, «революційними боями, технологіями майбутнього та швидкісними переслідуваннями».
У січні минулого року до Build A Rocket Boy приєднався українець Сергій Гальонкін — автор аналітичного сервісу SteamSpy й колишній директор з видавничої стратегії в Epic Games. Він працював на посаді старшого віцепрезидента з видавничої діяльності, але восени 2024 року покинув студію.
Зазначалося, що Build A Rocket Boy створює амбітний, відкритий онлайн-світ під назвою Everywhere. Це футуристична, казуальна багатокористувацька гра з елементами шутера та перегонів. Але головною її особливістю є інструменти для створення ігор, які, як сподівається Бензіс, перетворять Everywhere на наступний Roblox або Fortnite.
У трейлері MindsEye, який Бензіс презентував під час State of Play, Everywhere не згадується. Проте в пресрелізі, який отримало видання PC Gamer, вказано, що MindsEye є частиною світу Everywhere.
Нагадаємо, що компанія Take-Two, яка володіє студією Rockstar, відзвітувала про фінансові результати за третій квартал, і ще раз вказала вікно релізу GTA VI на осінь 2025 року для PlayStation 5 та Xbox Series X/S. Раніше ігрові журналісти прогнозували, що реліз GTA VI може зміститися на 2026, але CEO Take-Two запевняє, що гра вийде за планом.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.