💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 січня 2024, 11:09
2024-01-17
Сергій Гальонкін приєднався до шотландської ігрової компанії Build A Rocket Boy, яку заснував колишній продюсер в Rockstar Games
Українець Сергій Гальонкін, автор аналітичного сервісу SteamSpy й колишній директор з видавничої стратегії в Epic Games, повідомив про свою нову роботу в ігровій індустрії. Він став старшим віце-президентом з видавничої діяльності в Build A Rocket Boy, що базується в Единбурзі, Шотландія. Ось чим займається ця компанія.
«У нас чудова команда і кілька дуже амбітних проєктів. Це буде захопливо!», — написав Гальонкін у своїх соцмережах. В коментарях у X (Twitter) він додав, що вже два тижні знаходиться в Единбурзі.
Build A Rocket Boy заснував Леслі Бензіс — колишній керівник студії Rockstar Games в Единбурзі, яка колись була основною студією Rockstar North. Разом із братами Хаузерами, Деном і Семом, він керував розробкою ігор серії GTA аж до початкових версій Grand Theft Auto 5 та Grand Theft Auto Online.
Його співпраця з братами Хаузерами закінчилася драматичним розривом. Бензі подав до суду на Rockstar за невиплачені роялті й заснував нову студію, яка тепер називається Build A Rocket Boy. Крім штаб-квартири в Единбурзі, Шотландія, вона має офіси в Будапешті (Угорщина), Нідерландах, Франції та Каліфорнії (США).
Build A Rocket Boy створює амбітний, відкритий онлайн-світ під назвою Everywhere. Це футуристична, казуальна багатокористувацька гра з елементами шутеру та перегонів. Але головною її особливістю є інструменти для створення ігор, які, як сподівається Бензіс, перетворять Everywhere на наступний Roblox або Fortnite.
Тобто не просто гру, а повноцінну платформу, де гравці можуть створювати та публікувати власний користувацький контент. Тому досвід Сергія Гальонкіна, який майже 8 років працював у Epic Games, для такого проєкту складно переоцінити.
Однак, це ще не все, що створює Build A Rocket Boy. Студія також розробляє MindsEye, яку вона описує як AAA «оригінальну пригодницьку гру». MindsEye має реалістичну графіку, кат-сцени із залученням акторів, сюжетну лінію про змову в недалекому майбутньому. Якщо вірити трейлеру, геймплей включатиме водіння та стрілянину. MindsEye буде доступна ексклюзивно в межах Everywhere.
5 грудня Build A Rocket Boy провела перший закритий альф-тест, тому проєкт знаходиться на ранніх стадіях розробки. «Попереду ще незліченна кількість годин розробки та полірування», — зазначають в студії.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.