Кількість підписників Spotify зросла на 15%, попри вихід з російського ринку
Всього шведський музичний стрімінг відключив від сервісу 2,1 млн російських користувачів.
Всього шведський музичний стрімінг відключив від сервісу 2,1 млн російських користувачів.
Всього шведський музичний стрімінг відключив від сервісу 2,1 млн російських користувачів.
У першому кварталі 2022 року кількість преміум передплатників музичного сервісу Spotify досягла 182 млн, у порівнянні зі 180 млн у минулому кварталі та 158 млн рік тому, повідомляється у звіті компанії.
При цьому щомісячна кількість активних користувачів зросла на 19% — до 422 млн, у порівнянні з 406 млн наприкінці минулого року.
Раніше Spotify розраховував досягнути показника в 183 млн преміум–підписників за квартал, але дещо не досягнув цієї мети в результаті виходу з російського ринку.
«Якщо виключити вплив нашого відходу з росії, зростання абонентської бази перевершило очікування», — говориться у повідомленні компанії.
Фінансового результату компанія досягла, незважаючи на припинення роботи в росії: у березні від сервісу було відключено 1,5 млн користувачів, а у квітні — ще 600 000 осіб.