Кількість підписників Spotify зросла на 15%, попри вихід з російського ринку
Всього шведський музичний стрімінг відключив від сервісу 2,1 млн російських користувачів.
Всього шведський музичний стрімінг відключив від сервісу 2,1 млн російських користувачів.
У першому кварталі 2022 року кількість преміум передплатників музичного сервісу Spotify досягла 182 млн, у порівнянні зі 180 млн у минулому кварталі та 158 млн рік тому, повідомляється у звіті компанії.
При цьому щомісячна кількість активних користувачів зросла на 19% — до 422 млн, у порівнянні з 406 млн наприкінці минулого року.
Раніше Spotify розраховував досягнути показника в 183 млн преміум–підписників за квартал, але дещо не досягнув цієї мети в результаті виходу з російського ринку.
«Якщо виключити вплив нашого відходу з росії, зростання абонентської бази перевершило очікування», — говориться у повідомленні компанії.
Фінансового результату компанія досягла, незважаючи на припинення роботи в росії: у березні від сервісу було відключено 1,5 млн користувачів, а у квітні — ще 600 000 осіб.